Nicht lieferbar
ANHANG zu: Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individual's Increase in Relative Status - An Exploratory Study - Mazur, Marcel
Schade – dieser Artikel ist leider ausverkauft. Sobald wir wissen, ob und wann der Artikel wieder verfügbar ist, informieren wir Sie an dieser Stelle.
  • Broschiertes Buch

Master's Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, ESCP Europe Business School - Campus London (Lehrstuhl für Marketing), course: Konsumentenverhalten, language: English, abstract: Es handelt sich bei dieser Datei um den Anhang der Masterarbeit 'Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individual's Increase in Relative Status - An Exploratory Study'Inhalt ist:INTERVIEW GUIDESAMPLE AND NOTES FROM THE AUTHOR ABOUT THE INTERVIEWSINTERVIEW TRANSCRIPTSMasterarbeit bei GRIN:https://www.grin.com/login/#documents/174208…mehr

Produktbeschreibung
Master's Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, ESCP Europe Business School - Campus London (Lehrstuhl für Marketing), course: Konsumentenverhalten, language: English, abstract: Es handelt sich bei dieser Datei um den Anhang der Masterarbeit 'Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individual's Increase in Relative Status - An Exploratory Study'Inhalt ist:INTERVIEW GUIDESAMPLE AND NOTES FROM THE AUTHOR ABOUT THE INTERVIEWSINTERVIEW TRANSCRIPTSMasterarbeit bei GRIN:https://www.grin.com/login/#documents/174208