Alle wichtigen englischen Redewendungen, die man täglich braucht. Sei es im Business oder beim Small Talk - mit diesem TaschenGuide fehlen Ihnen nie die Worte! Geschrieben in leicht verständlichem Englisch, mit Vokabellisten und interkulturellen Tipps. Inhalte: Alle Sprechsituationen im internationalen Geschäftskontakt mühelos bewältigen Von der Begrüßung über Verhandlungen und Messegespräche bis zum Small Talk Mit Gesprächsbausteinen für typische Situationen sowie Redewendungen und Vokabellisten Interkulturelle Tipps für korrektes Verhalten im Ausland Komplett in leicht verständlichem Englisch geschrieben - als zusätzlicher Trainingseffekt!…mehr
Alle wichtigen englischen Redewendungen, die man täglich braucht. Sei es im Business oder beim Small Talk - mit diesem TaschenGuide fehlen Ihnen nie die Worte! Geschrieben in leicht verständlichem Englisch, mit Vokabellisten und interkulturellen Tipps.
Inhalte:
Alle Sprechsituationen im internationalen Geschäftskontakt mühelos bewältigen Von der Begrüßung über Verhandlungen und Messegespräche bis zum Small Talk Mit Gesprächsbausteinen für typische Situationen sowie Redewendungen und Vokabellisten Interkulturelle Tipps für korrektes Verhalten im Ausland Komplett in leicht verständlichem Englisch geschrieben - als zusätzlicher Trainingseffekt!
Dean, Stuart Stuart Dean ist als selbstständiger Englischtrainer und Übersetzer für verschiedene renommierte Unternehmen tätig. Nach seinem Studium der Betriebswirtschaft in Großbritannien war er mehrere Jahre im Bereich Marketing auf internationaler Ebene tätig.
Inhaltsangabe
Let's Talk Business
Tips for effective communication in English Introducing yourself Telephoning Meetings Negotiations Presentations Trade fairs & conferences Job interviews The Customer is King
Making a good first impression Showing customer orientation Follow-up calls The angry customer - "sorry" is not enough How to say "no" politely How to complain successfully Giving ultimatums and setting deadlines Social Situations
Invitations Small talk Hobbies and interests Eating and drinking Written Communication
Emails Text messages Letters Agendas & minutes for meetings Appendix
Internet resources Common abbreviations Numbers English phonetic spelling English around the world Index
Let's Talk Business * Tips for effective communication in English * Introducing yourself * Telephoning * Meetings * Negotiations * Presentations * Trade fairs & conferences * Job interviews The Customer is King * Making a good first impression * Showing customer orientation * Follow-up calls * The angry customer - "sorry" is not enough * How to say "no" politely * How to complain successfully * Giving ultimatums and setting deadlines Social Situations * Invitations * Small talk * Hobbies and interests * Eating and drinking Written Communication * Emails * Text messages * Letters * Agendas & minutes for meetings Appendix * Internet resources * Common abbreviations * Numbers * English phonetic spelling * English around the world * Index
Tips for effective communication in English Introducing yourself Telephoning Meetings Negotiations Presentations Trade fairs & conferences Job interviews The Customer is King
Making a good first impression Showing customer orientation Follow-up calls The angry customer - "sorry" is not enough How to say "no" politely How to complain successfully Giving ultimatums and setting deadlines Social Situations
Invitations Small talk Hobbies and interests Eating and drinking Written Communication
Emails Text messages Letters Agendas & minutes for meetings Appendix
Internet resources Common abbreviations Numbers English phonetic spelling English around the world Index
Let's Talk Business * Tips for effective communication in English * Introducing yourself * Telephoning * Meetings * Negotiations * Presentations * Trade fairs & conferences * Job interviews The Customer is King * Making a good first impression * Showing customer orientation * Follow-up calls * The angry customer - "sorry" is not enough * How to say "no" politely * How to complain successfully * Giving ultimatums and setting deadlines Social Situations * Invitations * Small talk * Hobbies and interests * Eating and drinking Written Communication * Emails * Text messages * Letters * Agendas & minutes for meetings Appendix * Internet resources * Common abbreviations * Numbers * English phonetic spelling * English around the world * Index
Let's Talk Business
Tips for effective communication in English
Introducing yourself
Telephoning
Meetings
Negotiations
Presentations
Trade fairs & conferences
Job interviews
The Customer is King
Making a good first impression
Showing customer orientation
Follow-up calls
The angry customer - "sorry" is not enough
How to say "no" politely
How to complain successfully
Giving ultimatums and setting deadlines
Social Situations
Invitations
Small talk
Hobbies and interests
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Written Communication
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