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Anbieter haben es immer schwerer, neue Marken und damit eine überzeugende Identität nachhaltig am Markt zu etablieren. Der Autor, ein erfahrener Consultant im internationalen Geschäft, zeigt dem Leser, wie er seine Marktanteile ausweitet und Wettbewerbsvorteile gewinnen kann: Die Formel heißt Aufwertung des Markennamens. Theorien sowie Hilfmittel und Techniken werden an zahlreichen Fallstudien erläutert. It has never been easy to establish and maintain a strong identity in the consumer and business marketplace, and now, with mounting consumer distrust and an unprecedented proliferation of new…mehr

Produktbeschreibung
Anbieter haben es immer schwerer, neue Marken und damit eine überzeugende Identität nachhaltig am Markt zu etablieren. Der Autor, ein erfahrener Consultant im internationalen Geschäft, zeigt dem Leser, wie er seine Marktanteile ausweitet und Wettbewerbsvorteile gewinnen kann: Die Formel heißt Aufwertung des Markennamens. Theorien sowie Hilfmittel und Techniken werden an zahlreichen Fallstudien erläutert. It has never been easy to establish and maintain a strong identity in the consumer and business marketplace, and now, with mounting consumer distrust and an unprecedented proliferation of new brands, it is becoming ever more difficult. Organizations are constantly seeking to gain more market share and move ahead of their competitors.
Autorenporträt
Torsten H. Nilson is Founder and Managing Director of Nilson Consulting Ltd, a UK consultancy specializing in the development of marketing strategies, brand and concept development. The client list includes some of the best known international "blue chip" companies. He is also an appreciated lecturer at conferences and seminars around the world. Prior to setting up Nilson Consulting Torsten H. Nilson worked for the Nestlé Company in senior marketing positions across Europe.