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Digitalization is the buzzword on everyone's lips. The intensity, speed and volume of the process are increasing dynamically.Yet - how do you do it right? What principles apply for successful, customer-focused digitalization projects? What are the factors that really matter? What role and tasks will you need to take on within your company?In the 42 chapters of this book, Christian Peter provides you with practical and proven principles for successful digitalization projects. They comprehensively examine all of the crucial dimensions, from the right mindset to the right people and partners,…mehr

Produktbeschreibung
Digitalization is the buzzword on everyone's lips. The intensity, speed and volume of the process are increasing dynamically.Yet - how do you do it right? What principles apply for successful, customer-focused digitalization projects? What are the factors that really matter? What role and tasks will you need to take on within your company?In the 42 chapters of this book, Christian Peter provides you with practical and proven principles for successful digitalization projects. They comprehensively examine all of the crucial dimensions, from the right mindset to the right people and partners, from issues critical to success to effective action. It's not heavy on theory and light on practice, but specific, tangible and grounded in today's realities. You can start right away.
Autorenporträt
Christian Peter, geboren 1969 in Wiesbaden, gestaltet seit Jahren erfolgreich Digitalisierungsprojekte und gilt international als gefragter Sparringspartner und Key-Note-Speaker zu Digitalisierungsvorhaben mit Kundenfokus. Er verfügt über umfangreiche Erfahrung als verantwortliche Führungskraft im Vertriebsmanagement und Marketing. Nach mehreren Jahren in Beratung & Vertrieb einer Großbank entwickelte er die Vertriebssteuerung weiter und begleitete zahlreiche Veränderungsprozesse. Sein Fokus liegt in Digitalisierungsprojekten mit konsequenter Kundenzentrierung. Aktuell gestaltet er bei einer großen deutschen Privatbank das Customer-Relationship-Management. Sein Ziel ist es, Mensch und Maschine zu Partnern zu machen.