Versandkostenfrei innerhalb Deutschlands
20,50 €
inkl. MwSt.
Versandkostenfrei*
Versandfertig in über 4 Wochen
Melden Sie sich
hier
hier
für den Produktalarm an, um über die Verfügbarkeit des Produkts informiert zu werden.
oder sofort lesen als eBook
- Broschiertes Buch
Flute Sight-Reading 2 aims to build on the sight-reading skills learnt in book 1. There are five sections in increasing development. The emphasis is on providing idiomatic tunes and structures rather than sterile sight-reading exercises.Schwierigkeitsgrad: 2-3
Andere Kunden interessierten sich auch für
- John KemberFlute Sight-Reading20,50 €
- Shinichi SuzukiSuzuki Flute School Flute Part, Volume 8 (International), Vol 813,95 €
- Shinichi SuzukiSuzuki Flute School, Vol 7: Flute Part13,95 €
- Die neue Magic Flute 2 mit CD29,95 €
- Die neue Magic Flute 3 mit CD32,50 €
- James Rae42 More Modern Studies for Solo Flute für Flöte19,95 €
- Gefion LandgrafDie fröhliche Querflöte Band 3 und Spielbuch 335,00 €
-
-
-
Flute Sight-Reading 2 aims to build on the sight-reading skills learnt in book 1. There are five sections in increasing development. The emphasis is on providing idiomatic tunes and structures rather than sterile sight-reading exercises.Schwierigkeitsgrad: 2-3
Produktdetails
- Produktdetails
- Schott Sight-Reading Series Band 2
- Verlag: Schott Music, Mainz
- Artikelnr. des Verlages: ED 12818
- Seitenzahl: 92
- Erscheinungstermin: 15. Juni 2006
- Deutsch, Englisch
- Abmessung: 302mm x 255mm x 10mm
- Gewicht: 346g
- ISBN-13: 9781902455518
- ISBN-10: 1902455517
- Artikelnr.: 22763852
- Schott Sight-Reading Series Band 2
- Verlag: Schott Music, Mainz
- Artikelnr. des Verlages: ED 12818
- Seitenzahl: 92
- Erscheinungstermin: 15. Juni 2006
- Deutsch, Englisch
- Abmessung: 302mm x 255mm x 10mm
- Gewicht: 346g
- ISBN-13: 9781902455518
- ISBN-10: 1902455517
- Artikelnr.: 22763852
John Kember studied at Trinity College of Music, London and has enjoyed a varied career in both performing and academic spheres, ranging from teaching in schools and privately, to working as composer, arranger, pianist and conductor in Concert Halls, theatres and recording studios. Currently John is working on a number of new and exciting projects for both publication and performance. He has a busy private teaching practice in south east London and teaches for Kent Music School and the Kent Centre for Young Instrumentalists in Maidstone. John was an examiner for the Associated Board of the Royal Schools of Music from 1989 until 2005.
Vorwort - An den Schüler - Teil 1: - Umfang von zwei Oktaven, Taktwechsel innerhalb einiger Stücke - Teil 2: - Ausdehnung des Umfangs bis zum d3, Achtelnoten auf unbetonte Zählzeiten, Triolen und Sechzehntelpausen - Teil 3: - Erweiterung des Umfangs bis zum f3, Swing-Rhythmen und neue Taktarten: 5/8, 7/8 und 8/8 - Teil 4: - Erweiterung des Umfangs bis zum g3, Verzierungen, chromatische Muster - Teil 5: - Wiederholung aller bisher gelernten Tonarten, Ganzton- und chromatische Muster, Kirchentonarten, Thriller, Doppelschläge und Mordente
Preface - To the Pupil - Section 1: Two-octave range; changes of time signature within pieces - Section 2: Extending the range to high D; triplets, off-beat quavers and semiquaver rests- Section 3: Extending the range to high F; swing rhythms; 5/8, 7/8 and 8/8 - Section 4: Extending the range to high G; ornamentation; chromatic patterns - Section 5: Revising all previous keys; whole-tone, chromatic and modal patterns; trills, turns and mordents
Vorwort - An den Schüler - Teil 1: - Umfang von zwei Oktaven, Taktwechsel innerhalb einiger Stücke - Teil 2: - Ausdehnung des Umfangs bis zum d3, Achtelnoten auf unbetonte Zählzeiten, Triolen und Sechzehntelpausen - Teil 3: - Erweiterung des Umfangs bis zum f3, Swing-Rhythmen und neue Taktarten: 5/8, 7/8 und 8/8 - Teil 4: - Erweiterung des Umfangs bis zum g3, Verzierungen, chromatische Muster - Teil 5: - Wiederholung aller bisher gelernten Tonarten, Ganzton- und chromatische Muster, Kirchentonarten, Thriller, Doppelschläge und Mordente
Preface - To the Pupil - Section 1: Two-octave range; changes of time signature within pieces - Section 2: Extending the range to high D; triplets, off-beat quavers and semiquaver rests- Section 3: Extending the range to high F; swing rhythms; 5/8, 7/8 and 8/8 - Section 4: Extending the range to high G; ornamentation; chromatic patterns - Section 5: Revising all previous keys; whole-tone, chromatic and modal patterns; trills, turns and mordents