Marktplatzangebote
6 Angebote ab € 3,99 €
  • Gebundenes Buch

David Siegel ist wohl der berühmteste Web Designer weltweit und gilt als internationale Autorität auf dem Gebiet der Web Strategie. Hier vermittelt er einem breiten Publikum Einblicke und Erfahrung in diese neue Technologie. 'Futurize Your Enterprise' zeigt Ihnen wie Sie eine strategische Umstrukturierung Ihres Unternehmens vornehmen, um die Vorteile des Internet zu nutzen und vom künftigen Wachstum profitieren. Zwar gibt es mittlerweile eine Menge Bücher, die dieses Thema behandeln, aber kein einziges hat bisher eine Antwort auf die grundlegende Frage geliefert "Wie macht man das eigentlich…mehr

Produktbeschreibung
David Siegel ist wohl der berühmteste Web Designer weltweit und gilt als internationale Autorität auf dem Gebiet der Web Strategie. Hier vermittelt er einem breiten Publikum Einblicke und Erfahrung in diese neue Technologie. 'Futurize Your Enterprise' zeigt Ihnen wie Sie eine strategische Umstrukturierung Ihres Unternehmens vornehmen, um die Vorteile des Internet zu nutzen und vom künftigen Wachstum profitieren. Zwar gibt es mittlerweile eine Menge Bücher, die dieses Thema behandeln, aber kein einziges hat bisher eine Antwort auf die grundlegende Frage geliefert "Wie macht man das eigentlich in der Praxis?" Siegel liefert hier die Antwort, indem er analysiert, warum die Websites mancher Firmen wachstumshemmend wirken. Er liefert konkrete Informationen und Tips, wie man eine kundenorientierte Web Strategie entwirft. (10/99)

Praise for Futurize Your Enterprise "David Siegel has taken the New Economy to an exciting new level. Futurize Your Enterprise is packed with management insights and a philosophy that celebrates life online." - Eric Schmidt, CEO, Novell "Siegel's principles are a roadmap to the future. The limiting factor online is not the pace of technology but the pace of perception." - Jane Metcalfe, founder, Wired Ventures Inc. "David Siegel's vision of the future is a gift. When I look forward to the changes ahead, this is what I envision. A future where companies co-exist with customers in an expandable, renewable relationship. Managers: you will love this book!" - Susan Rockrise, Worldwide Creative Director, Intel "The next revolution on the Internet will be a management revolution. David Siegel shows how your customers will change your company, whether you were planning to reorganize or not!" - Steve Schaffer, CEO, Mystery.net "David Siegel uses a people-centered, commonsense approach to take the Web from the realm of hype into practical reality." - John Porter, Chairman, Telos Group About the companion web site This book comes with a companion web site, where you can get all the tools you need to construct a customer-led web strategy. It's designed to go hand-in-hand with this book. Come to www.futurizenow.com and get the rest of the story.

"There has to be a basic guide to business in the e-commerce age and this is probably the best around." (Campaign, 19th December 2000)

"...A readable and relevant book, Siegel outlines how to avoid the six strategic traps." (Long Range Planning, Vol 33, 2000)

PRINCIPLES.

The Toast Is Burning.

Why Most Web Strategies Fail.

E-Business.

The E-Customer.

The Thruth Economy.

PRACTICE.

Management by Surfing Around.

The Customer-Led Web Site.

The Customer-Led Company.

Cyber Synergy.

Navigating in the New World.

PROTOTYPES.

Grocery Store.

Magazine Publisher.

Steel Fabricator.

Real Estate Clearinghouse.

Book Superstore.

Software Company.

Bank Intranet.

Drug Manufacturer.

PREDICTIONS.

The Job Seeker.

The Homemaker.

The Breadwinner.

The Teenager.

The Moviegoer.

The Frequent Flier.

The Student.

The Lawyer.

The Patient.

The Reputation Consultant.

Afterword.

About the Author.

About the Book.

Index.
Autorenporträt
DAVID SIEGEL is a leading Internet strategist. He is the author of the bestseller Creating Killer Web Sites, which has been translated into 15 languages. His Secrets of Successful Web Sites is the bible of new-media project management. Siegel has been published in the Harvard Business Review and is an internationally sought-after public speaker. In working with clients like Hewlett-Packard, Lucent, Sony, Office Depot, NASA, and numerous start-ups, he has built a reputation as an expert in planning long-term web strategy. Siegel is chairman of Studio Verso, a web-design and strategy firm, and president of Siegel Vision, an E-strategy company (www.siegelvision.com).
Rezensionen
"There has to be a basic guide to business in the e-commerce age and this is probably the best around." -- Campaign, 19th December 2000

"...A readable and relevant book, Siegel outlines how to avoid the six strategic traps." -- Long Range Planning, Vol 33, 2000