
Game Audio Implementation
A Practical Guide Using the Unreal Engine
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
77 °P sammeln!
Game Audio Implementation offers a unique practical approach to learning all about game audio
Richard Stevens leads the Masters in Sound and Music for Interactive Games program at Leeds Beckett University, and promotes the games audio education and research through international conference talks, publications, panels, and workshops.Dave Raybould is Senior Lecturer at Leeds Beckett University where he teaches games audio, sound design, and synthesis. In his time off he likes to relax by being chased and bitten by police dogs.
Produktbeschreibung
- Verlag: CRC Press
- Seitenzahl: 486
- Erscheinungstermin: 27. Juli 2017
- Englisch
- Abmessung: 199mm x 243mm x 36mm
- Gewicht: 1060g
- ISBN-13: 9781138428133
- ISBN-10: 1138428132
- Artikelnr.: 49407448
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für