Bob Bly lüftet das Geheimnis, wie man als selbständiger Redner, Dozent oder Trainer das große Geld macht. Er zeigt Ihnen hier Schritt für Schritt, wie Sie es schaffen, ein brillanter Redner zu werden, erfolgreiche Präsentationen zu entwerfen, eine Marktnische zu finden, Gebühren festzusetzen, Aufträge an Land zu ziehen usw. Unternehmen geben viel Geld für die Weiterbildung ihrer Mitarbeiter aus - der Markt boomt. Bly sagt Ihnen, wo Sie Ihre Auftraggeber finden, welche Themen brandaktuell sind, wie Sie Trainingsseminare verpacken und verkaufen und wieviel Sie dafür berechnen können. Dies ist…mehr
Bob Bly lüftet das Geheimnis, wie man als selbständiger Redner, Dozent oder Trainer das große Geld macht. Er zeigt Ihnen hier Schritt für Schritt, wie Sie es schaffen, ein brillanter Redner zu werden, erfolgreiche Präsentationen zu entwerfen, eine Marktnische zu finden, Gebühren festzusetzen, Aufträge an Land zu ziehen usw. Unternehmen geben viel Geld für die Weiterbildung ihrer Mitarbeiter aus - der Markt boomt. Bly sagt Ihnen, wo Sie Ihre Auftraggeber finden, welche Themen brandaktuell sind, wie Sie Trainingsseminare verpacken und verkaufen und wieviel Sie dafür berechnen können. Dies ist die erste maßgebliche Quellensammlung, die detaillierte Informationen bietet, wie man in diesen lukrativen Bereich eindringt und dort Fuß fasst. Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
ROBERT BLY is an author, copywriter, consultant, trainer, and seminar leader. He has written more than 100 articles and forty-five books, including Secrets of a Freelance Writer, The Elements of Technical Writing, and The Elements of Business Writing. His articles have appeared in such publications as Cosmopolitan, New Jersey Monthly, and Writer's Digest. He has been a featured speaker at writers' conferences nationwide.
Inhaltsangabe
Acknowledgments. Introduction. Overview of the Speaking, Training, and Seminar Business. Picking a Topic. Putting Together Your Program. Getting Good. Market Opportunity #1: Keynotes and Breakouts. Market Opportunity #2: Corporate Training. Market Opportunity #3: Self-Sponsored Public Seminars. Market Opportunity #4: Colleges and Public Seminar Companies. Marketing Yourself to Meeting Planners. Marketing Yourself to Training Directors and Human Resources Departments. Promoting Yourself on the Internet. Contracts, Letters of Agreement, Fees, Terms. The 4 R's: Making Money from Referrals, Repeat Business, Reprints, and Resales. Boosting Your Speaking Income with Information Products. Increasing Your Income Through Consulting. Appendix A: Bibliography. Appendix B: Software. Appendix C: Forms. Appendix D: Organizations and Public Seminar Companies. Appendix E: Recommended Vendors. Appendix F: Sample Documents. Appendix G: Web Sites. Appendix H: Consulting and Speaking Specialties and Industries. Appendix I: Credit Card Merchant Accounts. Index. About the Author.
Acknowledgments. Introduction. Overview of the Speaking, Training, and Seminar Business. Picking a Topic. Putting Together Your Program. Getting Good. Market Opportunity #1: Keynotes and Breakouts. Market Opportunity #2: Corporate Training. Market Opportunity #3: Self-Sponsored Public Seminars. Market Opportunity #4: Colleges and Public Seminar Companies. Marketing Yourself to Meeting Planners. Marketing Yourself to Training Directors and Human Resources Departments. Promoting Yourself on the Internet. Contracts, Letters of Agreement, Fees, Terms. The 4 R's: Making Money from Referrals, Repeat Business, Reprints, and Resales. Boosting Your Speaking Income with Information Products. Increasing Your Income Through Consulting. Appendix A: Bibliography. Appendix B: Software. Appendix C: Forms. Appendix D: Organizations and Public Seminar Companies. Appendix E: Recommended Vendors. Appendix F: Sample Documents. Appendix G: Web Sites. Appendix H: Consulting and Speaking Specialties and Industries. Appendix I: Credit Card Merchant Accounts. Index. About the Author.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826