
Good Practice in Science Teaching: What Research Has to Say
Versandkostenfrei!
Nicht lieferbar
This book offers a comprehensive overview of the major areas of research and scholarship in science education and discusses the significance, reliability and implications for the practice of science teaching.
Jonathan Osborne is the Shriram Family Professor of Science Education at Stanford University. He started his career teaching physics in London schools before joining King's College London in 1985 where he worked until 2008, when he moved to Stanford. He has researched into the nature of science and argumentation, attitudes to science and science education for public understanding.
Produktbeschreibung
- Verlag: McGraw-Hill Higher Education / Open University Press
- 2nd ed
- Seitenzahl: 370
- Erscheinungstermin: August 2010
- Englisch
- Abmessung: 233mm x 154mm x 22mm
- Gewicht: 586g
- ISBN-13: 9780335238583
- ISBN-10: 0335238580
- Artikelnr.: 28169875
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für