The book sets out to inform a broad range of professionals working in medicine and healthcare about how creative thinking and design concepts can be used to innovate in providing an enhanced patient experience.
The book sets out to inform a broad range of professionals working in medicine and healthcare about how creative thinking and design concepts can be used to innovate in providing an enhanced patient experience.Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Dr. Barry McMahon has a national and international reputation as an Academic Medical Physicist in the fields of novel physiological measurement and medical device innovation and design. He is the co- inventor of the Functional Lumen Imaging Probe (FLIP) technique later commercialised as EndoFLIP(TM). He was the Director of the Innovation Academy at Trinity College Dublin from 2012 to 2017. Since 2020 he is advising Children's Health Ireland on innovation practice. In 2021, he retired as Chief Physicist/Clinical Engineer at Tallaght Hospital, Ireland and currently runs his own innovation-consulting group Electric Mindset Ltd. Dr. Paul Coughlan is Professor in Operations Management and Co-Director of Faculty at Trinity Business School, Trinity College Dublin. His research explores collaborative strategic improvement of operations through network action learning. He was the Director of the Innovation Academy at Trinity College Dublin from 2010 to 2012. He is a founding director of a research-based spin-out venture, Easy Hydro Ltd.
Inhaltsangabe
Chapter 1: The Opportunity and Challenge. Chapter 2: Understanding Creative Thinking, Design and Innovation. Chapter 3: Developing the Potential of Healthcare Professionals. Chapter 4: Understanding Multifaceted Problems and Challenges in Healthcare and Setting About Solving Them. Chapter 5: Understanding Creative Confidence, Design and Innovation. Chapter 6: Where do Mindset and Climate Fit? Chapter 7: Creating an Environment for Creative Thinking, Design and Innovation. Chapter 8: Putting it All together - How might you move your healthcare setting towards an innovation culture and mindset?
Chapter 1: The Opportunity and Challenge. Chapter 2: Understanding Creative Thinking, Design and Innovation. Chapter 3: Developing the Potential of Healthcare Professionals. Chapter 4: Understanding Multifaceted Problems and Challenges in Healthcare and Setting About Solving Them. Chapter 5: Understanding Creative Confidence, Design and Innovation. Chapter 6: Where do Mindset and Climate Fit? Chapter 7: Creating an Environment for Creative Thinking, Design and Innovation. Chapter 8: Putting it All together - How might you move your healthcare setting towards an innovation culture and mindset?
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826
Wir verwenden Cookies und ähnliche Techniken, um unsere Website für Sie optimal zu gestalten und Ihr Nutzererlebnis fortlaufend zu verbessern. Ihre Einwilligung durch Klicken auf „Alle Cookies akzeptieren“ können Sie jederzeit widerrufen oder anpassen. Bei „Nur notwendige Cookies“ werden die eingesetzten Techniken, mit Ausnahme derer, die für den Betrieb der Seite unerlässlich sind, nicht aktiviert. Um mehr zu erfahren, lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung.
Notwendige Cookies ermöglichen die Grundfunktionen einer Website (z. B. Seitennavigation). Sie können nicht deaktiviert werden, da eine technische Notwendigkeit besteht.
Funktionale Cookies sorgen für ein komfortables Nutzererlebnis und speichern z. B. ob Sie eingeloggt bleiben möchten. Diese Arten von Cookies dienen der „Wiedererkennung“, wenn Sie unsere Website besuchen.
Wir nutzen Marketing Cookies, um die Relevanz unserer Seiten und der darauf gezeigten Werbung für Sie zu erhöhen und auf Ihre Interessen abzustimmen. Zu diesem Zweck teilen wir die Daten auch mit Drittanbietern.