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Die Erfinder des Lean Managements zeigen, was ein Unternehmen tun muss, damit es nah am Kunden bleibt. Ihre wichtigste Botschaft dabei ist, dass der Kunde nicht das perfekte Produkt sucht, sondern die perfekte Lösung für sein Problem. From the authors of 'Lean Thinking' comes a new book that demonstrates the benefits of 'lean' companies for the consumer market.

Produktbeschreibung
Die Erfinder des Lean Managements zeigen, was ein Unternehmen tun muss, damit es nah am Kunden bleibt. Ihre wichtigste Botschaft dabei ist, dass der Kunde nicht das perfekte Produkt sucht, sondern die perfekte Lösung für sein Problem. From the authors of 'Lean Thinking' comes a new book that demonstrates the benefits of 'lean' companies for the consumer market.
Autorenporträt
James P. Womack is Principal Research Scientist in the Japan Programme at the Massachusetts Institute of Technology and a member of the Transitions Group, a consulting firm based in the USA. Daniel T. Jones is a Professor at the Cardiff Business School and has acted as consultant to a wide and international range of companies operating in Europe. He lives in Hereford.