Ushbu monografiyada pedagogika oliy tälim muassasalari bo¿lajak boshlang¿ich sinf o¿qituvchilarining o¿quvchilarning oilalari bilan hamkorlik aloqalarini o¿rnatish bo¿yicha kompetensiyalarini rivojlantirish modeli maqsadli, tashkiliy-protsessual, funksional-mazmunli va natijaviy ¿ monitoring komponentlarining o¿zaro aloqadorligini täminlash hamda ¿Working together, Teambuilding, Cooperative learning¿ kabi interfaol metodlarni mazmuniga singdirish orqali takomillashtirilgan; pedagogika nazariyasi va amaliyotida ijtimoiy kompetensiyaning tarkibiy qismi sifatida bo¿lajak boshlang¿ich sinf o¿qituvchilarida o¿quvchilarning oilalari bilan hamkorlik munosabatlarini o¿rnatish kompetensiyasini shakllantirishning strukturaviy - mazmuniy xususiyatlari aniqlashtirilib, ushbu yo¿nalishda maktabning asosiy va tarkibiy-mazmun xususiyatlari asoslab berilgan; bo¿lajak boshlang¿ich sinf o¿qituvchilarining o¿quvchilarning oilalari bilan hamkorlik aloqalarini o¿rnatish bo¿yicha kompetensiyasini rivojlantirish metodikasi funksional ¿ faoliyatli, shaxsiy ¿ faoliyatli, madaniy, kognitiv ¿ kreativ va aksiologik yondashuvlarga ko¿ra takomillashtirilgan.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.