Address discipline and behavior problems in your students without resorting to outdated, harmful, coercive measures The Second Edition of Lost and Found offers readers a comprehensive guide to implementing the practical and evidence-based Collaborative and Proactive Solutions (CPS) model in a modern classroom. Influential child psychologist Dr. Ross W. Greene relies on his decades of experience in working with schools, parents, and treatment facilities to deliver a compassionate, practical, and effective approach to helping students with concerning behaviors. The book describes a non-punitive,…mehr
Address discipline and behavior problems in your students without resorting to outdated, harmful, coercive measures The Second Edition of Lost and Found offers readers a comprehensive guide to implementing the practical and evidence-based Collaborative and Proactive Solutions (CPS) model in a modern classroom. Influential child psychologist Dr. Ross W. Greene relies on his decades of experience in working with schools, parents, and treatment facilities to deliver a compassionate, practical, and effective approach to helping students with concerning behaviors. The book describes a non-punitive, non-exclusionary, collaborative, proactive method in which educators are encouraged to position themselves as allies and partners with students, rather than as adversaries or enemies. You'll find updated examples and dialogues perfect for modern classrooms and recent innovations culled from Dr. Greene's continuously evolving CPS model. Ideal for K-12 educators in general and special education, Lost and Found has already earned a place in the libraries of teachers-in-training, professors, and parents who struggle to deal with persistent behavioral issues that consume massive amounts of time, energy, and resources.Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
ROSS W. GREENE, PHD, is adjunct Professor in the Department of Psychology at Virginia Tech and adjunct Professor in the Faculty of Science at the University of Technology in Sydney, Australia. He is the author of The Explosive Child and Lost at School, as well as the founding director of Lives in the Balance, a nonprofit organization that offers free resources on the CPS model.
Inhaltsangabe
About the Author ix Acknowledgments xi Introduction xiii Chapter 1 Who and Why 1 Chapter 2 Obstacles to Helping 9 Chapter 3 Paradigm Shift 13 Chapter 4 The Alsup 31 Chapter 5 The Plans 59 Chapter 6 Solving Problems Together 69 Chapter 7 Debugging 109 Chapter 8 the Hardest Part 131 Chapter 9 Fringe Benefits 161 Index 177
About the Author ix Acknowledgments xi Introduction xiii Chapter 1 Who and Why 1 Chapter 2 Obstacles to Helping 9 Chapter 3 Paradigm Shift 13 Chapter 4 The Alsup 31 Chapter 5 The Plans 59 Chapter 6 Solving Problems Together 69 Chapter 7 Debugging 109 Chapter 8 the Hardest Part 131 Chapter 9 Fringe Benefits 161 Index 177
About the Author
Acknowledgments
Introduction
CHAPTER 1 WHO AND WHY
CHAPTER 2 OBSTACLES TO HELPING
CHAPTER 3 PARADIGM SHIFT
CHAPTER 4 THE ALSUP
CHAPTER 5 THE PLANS
CHAPTER 6 SOLVING PROBLEMS TOGETHER
CHAPTER 7 THE PITFALLS
CHAPTER 8 THE HARDEST PART
CHAPTER 9 FRINGE BENEFITS
Index
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826
Wir verwenden Cookies und ähnliche Techniken, um unsere Website für Sie optimal zu gestalten und Ihr Nutzererlebnis fortlaufend zu verbessern. Ihre Einwilligung durch Klicken auf „Alle Cookies akzeptieren“ können Sie jederzeit widerrufen oder anpassen. Bei „Nur notwendige Cookies“ werden die eingesetzten Techniken, mit Ausnahme derer, die für den Betrieb der Seite unerlässlich sind, nicht aktiviert. Um mehr zu erfahren, lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung.
Notwendige Cookies ermöglichen die Grundfunktionen einer Website (z. B. Seitennavigation). Sie können nicht deaktiviert werden, da eine technische Notwendigkeit besteht.
Funktionale Cookies sorgen für ein komfortables Nutzererlebnis und speichern z. B. ob Sie eingeloggt bleiben möchten. Diese Arten von Cookies dienen der „Wiedererkennung“, wenn Sie unsere Website besuchen.
Wir nutzen Marketing Cookies, um die Relevanz unserer Seiten und der darauf gezeigten Werbung für Sie zu erhöhen und auf Ihre Interessen abzustimmen. Zu diesem Zweck teilen wir die Daten auch mit Drittanbietern.