
Gebundenes Buch
Managing Ethical Consumption in Tourism
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
94 °P sammeln!
First Published in 2013. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Clare Weeden is a Senior Lecturer in Tourism and Marketing at the University of Brighton. Her research interests lie in the areas of ethical tourism, responsible tourist motivatios, decision making and cruise tourism. Karla Boluk is a Lecturer in Tourism at the University of Ulster. Her research interests lie in the areas of ethical/sustainable consumption in tourism, Fair Trade Tourism, FTTSA, social entrepreneurship and volunteer tourism.
Produktdetails
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 260
- Erscheinungstermin: 9. Januar 2014
- Englisch
- Abmessung: 236mm x 157mm x 20mm
- Gewicht: 499g
- ISBN-13: 9780415716765
- ISBN-10: 0415716764
- Artikelnr.: 39124194
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für