27,95 €
inkl. MwSt.
Versandkostenfrei*
Versandfertig in 1-2 Wochen
payback
0 °P sammeln
  • Broschiertes Buch

Bachelor Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Information Management, grade: 2,0, Neisse University Görlitz (Neisse University), language: English, abstract: This bachelor thesis presents a manual about the implementation of neural networks in the software environment MATLAB. The thesis can be divided into four parts. After an introduction into the thesis, the theoretical background of neural networks and MATLAB is explained in two chapters. The third part is the description how to implement networks in a general way and with examples, too. The manual is created for…mehr

Produktbeschreibung
Bachelor Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Information Management, grade: 2,0, Neisse University Görlitz (Neisse University), language: English, abstract: This bachelor thesis presents a manual about the implementation of neural networks in the software environment MATLAB. The thesis can be divided into four parts. After an introduction into the thesis, the theoretical background of neural networks and MATLAB is explained in two chapters. The third part is the description how to implement networks in a general way and with examples, too. The manual is created for the "Master Course of Computer Studies" at the University of Applied Science Zittau/Görlitz. Due to the fact, that this manual is a bachelor thesis just a small theoretical and practical overview about neural networks can be given.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Autorenporträt
Michael Kuhn, Jahrgang 1968, ist als Dipl.-Sozialpädagoge, Coach und Buchautor tätig. Mit seinen bisherigen Werken hat er sich vor allem im Bereich der Sachbuchratgeber einen Namen gemacht. Sein besonderes Interesse galt schon während seines Studiums den Möglichkeiten einer effizienten aber humanen Entwicklungshilfe und ihrer zugrundliegenden Politik, die die notleidenden Menschen und deren tatsächliche Bedürfnisse und nicht die machtstrategischen und monetären Vorteile und Prestigegewinne ihrer jeweiligen Akteure in den Fokus ihrer Aktivitäten rückt.