In der zweiten Ausgabe der Jahrbuchreihe "Markenästhetik" geben Markenstrategen führender deutscher Unternehemn und Designbüros erneut ihre Erfahrungen und ihr Wissen über die erfolgreiche Arbeit zum Thema Marke an den Leser weiter. Neben den Beiträgen aus den Gebieten Produktgestaltung, Logo/Typographie, Engeneering, Kultur, Werbung und Point of Sale präsentiert "Markenästhetik 2000" Praxisberichte von Spezialisten aus den zukunftsweisenden Bereichen Webdesign und Public Relations. In the second edition of the yearbook series "brand aesthetics" brand strategists from leading German enterprises and design offices once again share their experiences and knowledge about successful work in the area of product branding. Aside from the contributions from the fields of product design, logo/typography, engineering, culture, advertising and point of sale, "brand aesthetics 2000" presents real-life accounts from experts in the future-oriented fields of web design and public relations.
In the second edition of the yearbook series "brand aesthetics" brand strategists from leading German enterprises and design offices once again share their experiences and knowledge about successful work in the area of product branding. Aside from the contributions from the fields of product design, logo/typography, engineering, culture, advertising and point of sale, "brand aesthetics 2000" presents real-life accounts from experts in the future-oriented fields of web design and public relations.In der zweiten Ausgabe der Jahrbuchreihe "Markenästhetik" geben Markenstrategen führender deutscher Unternehemn und Designbüros erneut ihre Erfahrungen und ihr Wissen über die erfolgreiche Arbeit zum Thema Marke an den Leser weiter. Neben den Beiträgen aus den Gebieten Produktgestaltung, Logo/Typographie, Engeneering, Kultur, Werbung und Point of Sale präsentiert "Markenästhetik 2000" Praxisberichte von Spezialisten aus den zukunftsweisenden Bereichen Webdesign und Public Relations.
In the second edition of the yearbook series "brand aesthetics" brand strategists from leading German enterprises and design offices once again share their experiences and knowledge about successful work in the area of product branding. Aside from the contributions from the fields of product design, logo/typography, engineering, culture, advertising and point of sale, "brand aesthetics 2000" presents real-life accounts from experts in the future-oriented fields of web design and public relations.In der zweiten Ausgabe der Jahrbuchreihe "Markenästhetik" geben Markenstrategen führender deutscher Unternehemn und Designbüros erneut ihre Erfahrungen und ihr Wissen über die erfolgreiche Arbeit zum Thema Marke an den Leser weiter. Neben den Beiträgen aus den Gebieten Produktgestaltung, Logo/Typographie, Engeneering, Kultur, Werbung und Point of Sale präsentiert "Markenästhetik 2000" Praxisberichte von Spezialisten aus den zukunftsweisenden Bereichen Webdesign und Public Relations.