Versandfertig in 1-2 Wochen

De wereld heeft drie dimensies van ruimte: lengte, breedte en diepte en één dimensie van tijd. De Superstring Theorie stelt dat het universum bestaat in tien verschillende dimensies en de M-theorie in 10-11 dimensies. Multiversums zijn meerdere universa, met ruimte, tijd, materie, energie, informatie, met hun natuurkundige wetten en constanten. Er zijn meerdere universa: Niveau I: Een uitbreiding van ons universum. Niveau II: Universa met verschillende fysische constanten. Niveau III: Vele werelden interpretatie van quantum mechanica (QM). Niveau IV: Alle universa zijn gelijk met verschillende structuren. Ons universum is afgestemd op bewust leven. Quantum veld theorie combineert, speciale relativiteit en probabilistische QM. Max Planck's studie van blackbody straling startte QM, atomen, absorberen en zenden quanta van elektromagnetische straling uit, als quantum harmonische oscillatoren. Licht zijn fotonen. Elektromagnetisme is een veld met elektrische potentialen op elk punt in de ruimte. Licht en materie zijn golven en deeltjes. Fractals zijn gelijk bij verschillende vergrotingen. In de snaartheorie zijn deeltjes eendimensionale snaren met massa, lading, kandidaten voor een theorie van alles. Materie wordt in QM beschreven als Branen door de ruimte.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
JOSE A. O'DALY CARBONELL Ciudadano americano. País de nacimiento: Caracas, Venezuela. Estudios secundarios: Bachillerato: La Salle, Caracas, 1958. Universidad: Universidad Central de Venezuela, Caracas: MD,1958-1964; DMSc,1965-1968 .Johns Hopkins University, PhD.1967-1971. Publicaciones Revistas Internacionales: 64, Divulgación científica: 26 Tesis doctorales: 30.