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This second volume of the successful series provides the further selection of the qualitiy products possible and the emerging popularity of using three colours or fewer in print design, and shows how limited colour oftenresults in an appeal unachievable when using a rainbow of shades. With more than 150 projects presenting a variety of print media, this book features the finest in one-, two- and three colour design. For each project included the user will find a short descriptionof the objectives of both designsand client, and an analysisof how these objectives were realized within a limited…mehr

Produktbeschreibung
This second volume of the successful series provides the further selection of the qualitiy products possible and the emerging popularity of using three colours or fewer in print design, and shows how limited colour oftenresults in an appeal unachievable when using a rainbow of shades.
With more than 150 projects presenting a variety of print media, this book features the finest in one-, two- and three colour design. For each project included the user will find a short descriptionof the objectives of both designsand client, and an analysisof how these objectives were realized within a limited colour palette.Dieser zweite Band der erfolgreichen Serie bringt eine weitere Auswahl erzielbarer Qualitätsprodukte, die ihr Entstehen der zunehmenden Popularität einer auf drei oder weniger Farben beschränkten Druckfarbenpalette verdanken.
Mit mehr als 150 Projekten in einer Vielzahl von Druckfarben enthält dieses Buchdie besten 1, 2, oder 3-Farbendesigns.
Für jedes Projekt gibt es eine kurze Beschreibung vom Designer und Auftraggeber und einen kurzen Abriß, wie die Objekte mit einer eingeschränkten Farbenpalette realisiert wurden.