Marktplatzangebote
2 Angebote ab € 9,45 €
  • Gebundenes Buch

China is rapidly becoming an economic superpower, yet has a very different business culture that is often misunderstood outside of China. This book confronts the myths about China and Chinese business practice and gives the reader a clear understanding of the culture and how to engage with it successfully.

Produktbeschreibung
China is rapidly becoming an economic superpower, yet has a very different business culture that is often misunderstood outside of China. This book confronts the myths about China and Chinese business practice and gives the reader a clear understanding of the culture and how to engage with it successfully.
Autorenporträt
Harold Chee hat jahrelang in China gelebt und gearbeitet. Derzeit unterrichtet er an der Ashridge Business School in Hertfordshire, England. Er ist auf die Themen Geschäftsbeziehungen zu China, Marketing und Leadership spezialisiert und Autor verschiedener Wirtschaftsbücher.

Chris West ist Mitbegründer und Managing Director eines englischen Beratungsunternehmens. Seit 1985 besucht er China regelmäßig. Daneben hat er mehrere Bücher über China sowie Wirtschaftstitel veröffentlicht. Bekannt wurde er durch die Krimi-Serie rund um Kommissar Wang, der in Peking lebt und ermittelt.
Rezensionen
'He reveals a country of linguistic, ethnic, economic and cultural diversity...Myths [About Doing Business in China] makes for fascinating reading, and is admirably concise too...' - Ben Hargreaves, Professional Engineering