26,99 €
inkl. MwSt.
Versandkostenfrei*
Versandfertig in über 4 Wochen
payback
13 °P sammeln
  • Gebundenes Buch

Die Autoren erläutern auf anschauliche Weise, dass Web Technologie im Kontext aller Geschäftsprozesse eines Unternehmens gesehen werden muss, d.h. dass über das Web die aktuellsten Informationen über Design und Innovation, organisatorisches Wachstum, Organisationskultur und gestiegenen Marktanteil verbreitet werden können. Mit Erfolgsstories namhafter Führungskräfte der Industrie verdeutlichen die Autoren den Einfluss der Web Technologie, der sich auf alle Bereiche, von der Produktentwicklung bis zu Vertriebsbeziehungen über Marketing und Absatz bis hin zu persönlichen Führungsstilen…mehr

Produktbeschreibung
Die Autoren erläutern auf anschauliche Weise, dass Web Technologie im Kontext aller Geschäftsprozesse eines Unternehmens gesehen werden muss, d.h. dass über das Web die aktuellsten Informationen über Design und Innovation, organisatorisches Wachstum, Organisationskultur und gestiegenen Marktanteil verbreitet werden können. Mit Erfolgsstories namhafter Führungskräfte der Industrie verdeutlichen die Autoren den Einfluss der Web Technologie, der sich auf alle Bereiche, von der Produktentwicklung bis zu Vertriebsbeziehungen über Marketing und Absatz bis hin zu persönlichen Führungsstilen erstreckt. A new line of books reveals how technology is changing how we do business...

How strategic business-wide use of Web technology can boost efficiency, sales, and profits

Authors Tim McEachern and Bob O Keefe vividly illustrate that new Web technology must be considered and managed within the context of a company s entire business operations. With the help of success stories from industry leaders, they demonstrate the impact the Web can have on everything from product development to supplier relations, marketing and sales to personal management styles.

The first book to show how strategic use of Web technology can positively impact all aspects of organizational growth
Includes real-life examples from Johnson & Johnson, GE Price Waterhouse, United Technologies, UT Carriers, and other industry leaders
Provides a framework for integrating EDI, Intranets, logistics software, and other Web-related technologies into product design and overall business operations

TIM McEACHERN (Albany, New York) is founder and President of One World Interactive, developers of Web sites for a number of Fortune 500 companies. BOB O KEEFE (London, England) is a professor of information services management at Brunel University in London and has been a visiting professor at the Rensselaer Polytech s Lally School of Management and Technology.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Autorenporträt
TIM MCEACHERN is founder and President of One World Interactive, developers of Web sites for a number of Fortune 500 companies. BOB O'KEEFE is Professor of Information Services Management at Brunel University in London and has been visiting professor at the Rensselaer Polytechnic Institute's Lally School of Management and Technology. Together, McEachern and O'Keefe created Net Value, an online newsletter that was a business pick of the week on the Microsoft Network and site of the month in Information Week.