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Using actual case studies from a variety of leading companies, Rewarding Teams provides a blueprint for building team reward programs that spur development and success.
Auf der Grundlage von Fallstudien aus einer Vielzahl von Unternehmen haben die Autoren Entlohnungsprogramme für Teams entworfen, die Entwicklung und Erfolg fördern sollen. "Rewarding Teams" nennt drei der wichtigsten Arten teambasierter Entlohnungsprogramme und zeigt, wie Unternehmen (z.B. Chase Manhattan und Lotus Developments) diese Programme einsetzen, um Teamarbeit anzuregen und kreativ zu entlohnen. Entwurf und…mehr

Produktbeschreibung
Using actual case studies from a variety of leading companies, Rewarding Teams provides a blueprint for building team reward programs that spur development and success.
Auf der Grundlage von Fallstudien aus einer Vielzahl von Unternehmen haben die Autoren Entlohnungsprogramme für Teams entworfen, die Entwicklung und Erfolg fördern sollen. "Rewarding Teams" nennt drei der wichtigsten Arten teambasierter Entlohnungsprogramme und zeigt, wie Unternehmen (z.B. Chase Manhattan und Lotus Developments) diese Programme einsetzen, um Teamarbeit anzuregen und kreativ zu entlohnen. Entwurf und Implementierung dieser Programme werden ebenso detailliert beschrieben, wie die damit verbundenen Probleme und Erfolge. Darüber hinaus werden die am besten geeigneten Prinzipien erörtert, mit deren Hilfe koordinierte Entlohnungssysteme geschaffen werden können, die die besonderen Bedürfnisse von Teams, Unternehmen und Geschäftszielen berücksichtigen. Ein Buch für die Praxis.
Autorenporträt
GLENN PARKER is a consultant who has worked with pharmaceutical companies, telecommunications organizations, manufacturers, service businesses, and health care providers to create and sustain high performing teams, effective team players, and team-based systems. He is author of the best-selling Team Players and Teamwork. JERRY MCADAMS is the national practice leader of the rewards and recognition systems for Watson Wyatt Worldwide and the co-director of the nonprofit Consortium for Alternative Reward Strategy Research. DAVID ZIELINSKI is a business journalist who has covered the human resources, organizational development, and business management fields for more than ten years.
Rezensionen
"In today's world, where virtual, global teams are often the norm, Rewarding Teams delivers reward and recognition strategies that can make a real difference in the effective management of teams-a necessity for individuals and organization in the twenty-first century." --Tim Walker, director, Bristol-Myers Squibb, Center for Leadership Development

" 'Lessons from the Trenches' are the operative words here: the authors have spent a lot of time in companies, seeing what works and what doesn't. If you're trying to figure out how to reward you company's teams-and these days, who isn't?-this is the book for you." --John Case, executive editor, Harvard Business School Publishing

"At last, a book that demonstrates how two dozen top companies use rewards to make teams work. A useful handbook for human resource and line managers alike." --Jon R. Katzenbach, senior partner, Katzenbach Partners LLC