Monografiyada servis sohasi iqtisodiyotini klaster usulida barqaror rivojlantirish, turizm industriyasini boshqarishning nazariy tushunchalari, restoranlar ¿ ovqatlanish xizmatini ko¿rsatuvchi korxona sifatida, servis sohasini rivojlantirishning tadbirkorlik modeli, qishloq turizmining xususiyatlari va rivojlanish istiqbollari, mintaqa barqarorligini täminlashda turistik hududlarning roli kabi masalalar yoritilgan. Ushbu monografiya xizmatlar tälim yo¿nalishida tahsil olayotgan bakalavriat va magistratura talabalari, xizmat ko¿rsatish sohasi muammolari bo¿yicha ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borayotgan doktorant va mustaqil izlanuvchilar hamda servis sohasi amaliyotchilariga tavsiya etiladi.Mualliflar jamoasi: Navruz-Zoda B.N., Maydirova A.B.., Berdibekova A., Ziyavitdinov H.H., Zayavitdinova N.M., Xodjayeva D.X., Navro¿z-zoda L.B., Rajabova M.A., Saidova F.K., Sharifova Sh. Sh., Djabbarov I.G., Nigina F., M.Sh.Baltayeva, Jo¿rayeva Z.T., Tadjiyeva S. U.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.