In Staying Online, one of our most respected online learning leaders offers uncommon insights into how to reimagine digital higher education. As colleges and universities increasingly recognize that online learning is central to the future of post-secondary education, faculty and senior leaders must now grapple with how to assimilate, manage, and grow effective programs. Looking deeply into the dynamics of online learning today, Robert Ubell maps its potential to boost marginalized students, stabilize shifts in retention and tuition, and balance nonprofit and commercial services. This…mehr
In Staying Online, one of our most respected online learning leaders offers uncommon insights into how to reimagine digital higher education. As colleges and universities increasingly recognize that online learning is central to the future of post-secondary education, faculty and senior leaders must now grapple with how to assimilate, manage, and grow effective programs. Looking deeply into the dynamics of online learning today, Robert Ubell maps its potential to boost marginalized students, stabilize shifts in retention and tuition, and balance nonprofit and commercial services. This impressive collection spans the author's day-to-day experiences as a digital learning pioneer, presents pragmatic yet forward-thinking solutions on scaling-up and digital economics, and prepares managers, administrators, provosts, and other leaders to educate our unsettled college students as online platforms fully integrate into the mainstream.Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Robert Ubell is Vice Dean Emeritus of the Tandon School of Engineering at New York University and Senior Advisor at Stevens Institute of Technology. The author of Going Online, a companion collection to this book, he is a Fellow of the Online Learning Consortium, a columnist at EdSurge, and a recipient of the highest honor given for individual achievement in digital education, the A. Frank Mayadas Leadership Award.
Inhaltsangabe
Part 1: Emergency Online Learning 1. We Are All Online Learners Now Part 2: Theory and Practice 2. Theory and Practice 3. Online as an Ethical Practice 4. Adaptive Learning Part 3: Scaling-up 5. Academic Digital Economy 6. Outsourcing vs. Insourcing 7. MOOC Invasion 8. Going Online Abroad 9. Finding and Keeping Online Learners Part 4: Problems and Considerations 10. Online Cheating 11. Online Predators 12. Accreditation Works Part 5: Changing My Mind 13. Changing My Mind
Part 1: Emergency Online Learning 1. We Are All Online Learners Now Part 2: Theory and Practice 2. Theory and Practice 3. Online as an Ethical Practice 4. Adaptive Learning Part 3: Scaling-up 5. Academic Digital Economy 6. Outsourcing vs. Insourcing 7. MOOC Invasion 8. Going Online Abroad 9. Finding and Keeping Online Learners Part 4: Problems and Considerations 10. Online Cheating 11. Online Predators 12. Accreditation Works Part 5: Changing My Mind 13. Changing My Mind
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826
Wir verwenden Cookies und ähnliche Techniken, um unsere Website für Sie optimal zu gestalten und Ihr Nutzererlebnis fortlaufend zu verbessern. Ihre Einwilligung durch Klicken auf „Alle Cookies akzeptieren“ können Sie jederzeit widerrufen oder anpassen. Bei „Nur notwendige Cookies“ werden die eingesetzten Techniken, mit Ausnahme derer, die für den Betrieb der Seite unerlässlich sind, nicht aktiviert. Um mehr zu erfahren, lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung.
Notwendige Cookies ermöglichen die Grundfunktionen einer Website (z. B. Seitennavigation). Sie können nicht deaktiviert werden, da eine technische Notwendigkeit besteht.
Funktionale Cookies sorgen für ein komfortables Nutzererlebnis und speichern z. B. ob Sie eingeloggt bleiben möchten. Diese Arten von Cookies dienen der „Wiedererkennung“, wenn Sie unsere Website besuchen.
Wir nutzen Marketing Cookies, um die Relevanz unserer Seiten und der darauf gezeigten Werbung für Sie zu erhöhen und auf Ihre Interessen abzustimmen. Zu diesem Zweck teilen wir die Daten auch mit Drittanbietern.