So können Sie als Manager das Potential aller Mitarbeiter Ihrer Organisation einsetzen und ausrichten, um bahnbrechende Erfolge zu erzielen - anhaltendes Wachstum und Profit, loyale Kunden, hohe Leistungsfähigkeit und eine stabile Marktposition! Der vorgestellte Ansatz wird durch Erfolgsstories führender Unternehmen wie der NASA und Asea Brown Boveri untermauert.
So können Sie als Manager das Potential aller Mitarbeiter Ihrer Organisation einsetzen und ausrichten, um bahnbrechende Erfolge zu erzielen - anhaltendes Wachstum und Profit, loyale Kunden, hohe Leistungsfähigkeit und eine stabile Marktposition! Der vorgestellte Ansatz wird durch Erfolgsstories führender Unternehmen wie der NASA und Asea Brown Boveri untermauert.Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
GEORGE LABOVITZ, PhD, is the Chairman of Organizational Dynamics, Inc., a Boston-based international consultancy, which has been named one of the top quality consultancies in the world by both Business Week and Industry Week . Dr. Labovitz is also a professor of management at Boston University's School of Management. Coauthor (with Victor Rosansky) of Making Quality Work (Wiley), he has also published articles in Fortune, the Wall Street Journal, Quality Progress, and Quality Digest. VICTOR ROSANSKY is Organizational Dynamics's Executive Vice President and coauthor of Making Quality Work. In constant demand as a speaker and consultant, Mr. Rosansky has advised organizations throughout the United States, Asia, and Europe.
Inhaltsangabe
Aus dem Inhalt: The Power of Alignment; What Alignment Is All About; Organizational Pathologies; Vertical Alignment - The Alignment of People to Strategy; Horizontal Alignment - The Alignment of Customers to Critical Processes; The New Leadership - The Key to Alignment; Due North - Staying True to Course.
Aus dem Inhalt: The Power of Alignment; What Alignment Is All About; Organizational Pathologies; Vertical Alignment - The Alignment of People to Strategy; Horizontal Alignment - The Alignment of Customers to Critical Processes; The New Leadership - The Key to Alignment; Due North - Staying True to Course.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826