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Twitter is not just for talking about your breakfast anymore. It's become an indispensable communications tool for businesses, non-profits, celebrities, and people around the globe. With the second edition of this friendly, full-color guide, you'll quickly get up to speed not only on standard features, but also on new options and nuanced uses that will help you tweet with confidence. Co-written by two widely recognized Twitter experts, The Twitter Book is packed with all-new real-world examples, solid advice, and clear explanations guaranteed to turn you into a power user. Use Twitter to…mehr

Produktbeschreibung
Twitter is not just for talking about your breakfast anymore. It's become an indispensable communications tool for businesses, non-profits, celebrities, and people around the globe. With the second edition of this friendly, full-color guide, you'll quickly get up to speed not only on standard features, but also on new options and nuanced uses that will help you tweet with confidence.
Co-written by two widely recognized Twitter experts, The Twitter Book is packed with all-new real-world examples, solid advice, and clear explanations guaranteed to turn you into a power user. Use Twitter to connect with colleagues, customers, family, and friends Stand out on Twitter Avoid common gaffes and pitfalls Build a critical communications channel with Twitter - and use the best third-party tools to manage it.
Want to learn how to use Twitter like a pro? Get the book that readers and critics alike rave about.
Autorenporträt
Tim O'Reilly ist Gründer und Geschäftsführer von O'Reilly Media. Hunderttausende verfolgen, was er auf Twitter zu sagen hat.

Sarah Milstein schreibt und spricht häufig über Twitter, darüber hinaus führt sie Schulungen zur Plattform durch. Sie war die einundzwanzigste Nutzerin von Twitter.
Rezensionen
"Das "Twitter Book" ist ideal für Einsteiger, die nach der Anmeldung erst einmal nicht mehr weiter wissen und ihren Account daher oft nach kurzer Zeit wieder einschlafen lassen. Hat man den Absprung geschafft, stößt man sich bald an merkwürdigen Begriffen und Zeichen, die man offenbar als einziger Mensch in der Welt nicht kennt. Das Büchlein erklärt anschaulich und mit vielen Beispielen, was etwa ein "Hashtag" ist und wie die Vernetzung mit Messages und Retweets funktioniert." -- Associated Press, Juli 2009 Lesen Sie die ausführliche Rezension unter: http://de.news.yahoo.com/1/20090721/twl-computer-cyberspace-tim-o-reilly-erk-1be00ca.html