Things My Child Likes to Do enables educational decision-makers to collect information on children's social, emotional, motivational, and creative abilities from the perspective of those who know them best: their parents or guardians. The Administration Manual provides information on the new rating scale's validity and advice on administerin
Things My Child Likes to Do enables educational decision-makers to collect information on children's social, emotional, motivational, and creative abilities from the perspective of those who know them best: their parents or guardians. The Administration Manual provides information on the new rating scale's validity and advice on administerinHinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Joseph Renzulli is a professor of educational psychology at the University of Connecticut, where he also has served as the director of the Renzulli Center For Creativity, Gifted Education, and Talent Development. Jen Foreman teaches in Allegheny College's Psychology Department and Education Program. She received her Ph.D. in Educational Psychology from the University of Connecticut in 2013 and her M.S. in Instructional Leadership from Robert Morris University in 2008.
Inhaltsangabe
Introduction To Things My Child Likes To Do A Very Brief History of Genius, Giftedness, and Gifted Education From Gifted Students to Developing Gifted Behaviors Identifying Students At-Promise for Developing Gifted Behaviors The Role of Parents in Total Talent Identification Concluding Thoughts How To Use This Instrument References Appendices Appendix A: Things My Child Likes to Do Appendix B: Sample Letter to Parents Appendix C: The Five Dimensions of Differentiation Appendix D: An Infusion-Based Approach to Enriching the Standards-Driven Curriculum Appendix E: Student Product Assessment Form About The Authors
Introduction To Things My Child Likes To Do A Very Brief History of Genius, Giftedness, and Gifted Education From Gifted Students to Developing Gifted Behaviors Identifying Students At-Promise for Developing Gifted Behaviors The Role of Parents in Total Talent Identification Concluding Thoughts How To Use This Instrument References Appendices Appendix A: Things My Child Likes to Do Appendix B: Sample Letter to Parents Appendix C: The Five Dimensions of Differentiation Appendix D: An Infusion-Based Approach to Enriching the Standards-Driven Curriculum Appendix E: Student Product Assessment Form About The Authors
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826
Wir verwenden Cookies und ähnliche Techniken, um unsere Website für Sie optimal zu gestalten und Ihr Nutzererlebnis fortlaufend zu verbessern. Ihre Einwilligung durch Klicken auf „Alle Cookies akzeptieren“ können Sie jederzeit widerrufen oder anpassen. Bei „Nur notwendige Cookies“ werden die eingesetzten Techniken, mit Ausnahme derer, die für den Betrieb der Seite unerlässlich sind, nicht aktiviert. Um mehr zu erfahren, lesen Sie bitte unsere Datenschutzerklärung.
Notwendige Cookies ermöglichen die Grundfunktionen einer Website (z. B. Seitennavigation). Sie können nicht deaktiviert werden, da eine technische Notwendigkeit besteht.
Funktionale Cookies sorgen für ein komfortables Nutzererlebnis und speichern z. B. ob Sie eingeloggt bleiben möchten. Diese Arten von Cookies dienen der „Wiedererkennung“, wenn Sie unsere Website besuchen.
Wir nutzen Marketing Cookies, um die Relevanz unserer Seiten und der darauf gezeigten Werbung für Sie zu erhöhen und auf Ihre Interessen abzustimmen. Zu diesem Zweck teilen wir die Daten auch mit Drittanbietern.