Alle Infos zum eBook verschenken
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This book identifies key elements of an international framework to develop systems-level change to promote access to education, including higher education, for socio-economically marginalized groups. It is based on interviews with senior government officials and senior management in universities, non formal education and prisons across 12 countries in Europe. The book identifies systemic obstacles to and opportunities for promotion of access to education for socio-economically excluded groups that are issues transferable to other countries' contexts. It adopts a systemic focus on access across…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 1.96MB
- Critical Pedagogy in Uncertain Times (eBook, PDF)24,95 €
- John QuayUnderstanding Life in School (eBook, PDF)73,95 €
- Hamza R'BoulIntercultural Communication Education and Research (eBook, PDF)41,95 €
- Noah De LissovoyEducation and Emancipation in the Neoliberal Era (eBook, PDF)36,95 €
- Arlo KempfThe Pedagogy of Standardized Testing (eBook, PDF)81,95 €
- Lavonna L. LovernA Critical Pedagogy for Native American Education Policy (eBook, PDF)40,95 €
- Stephen J. BallFoucault as Educator (eBook, PDF)57,95 €
- -22%11
-
-
"Too many educational practices entrench social exclusion: it is an urgent priority across Europe that social justice policies are implemented for the inclusion of marginalised groups. Paul Downes' analysis of these issues is timely. His conclusions are considered and practical: this book is a valuable and constructive resource forpractitioners, academics and the policy community." Professor Alistair Ross, Jean Monnet ad Personam Professor of Citizenship Education in Europe, Emeritus Professor of Education, Institute for Policy Studies in Education, London Metropolitan University
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 267
- Erscheinungstermin: 29. April 2014
- Englisch
- ISBN-13: 9789401787956
- Artikelnr.: 43605578
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 267
- Erscheinungstermin: 29. April 2014
- Englisch
- ISBN-13: 9789401787956
- Artikelnr.: 43605578
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.