Advances in Learning Software Organizations (eBook, PDF)
6th International Workshop, LSO 2004, Banff, Canada, June 20-21, 2004, Proceedings
Redaktion: Melnik, Grigori; Holz, Harald
40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
40,95 €
Als Download kaufen
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
20 °P sammeln
Advances in Learning Software Organizations (eBook, PDF)
6th International Workshop, LSO 2004, Banff, Canada, June 20-21, 2004, Proceedings
Redaktion: Melnik, Grigori; Holz, Harald
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 3.21MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Advances in Learning Software Organizations (eBook, PDF)40,95 €
- Advances in Learning Software Organizations (eBook, PDF)40,95 €
- Software Process and Product Measurement (eBook, PDF)40,95 €
- Software Product Lines (eBook, PDF)65,95 €
- New Approaches in Software Measurement (eBook, PDF)40,95 €
- Product Focused Software Process Improvement (eBook, PDF)40,95 €
- Software Engineering Research and Applications (eBook, PDF)40,95 €
-
-
Produktdetails
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 174
- Erscheinungstermin: 2. April 2011
- Englisch
- ISBN-13: 9783540259831
- Artikelnr.: 53093484
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Grigori Melnik, University of Calgary, AB, Canada / Harald Holz, German Research Center for Artificial Intelligence (DFKI), Kaiserslautern, Germany
Research on Learning Software Organizations - Past, Present, and Future.- Experience-Based Information Systems.- Learning How to Manage Risks Using Organizational Knowledge.- Building Ontology Based Tools for a Software Development Environment.- REBUILDER: A CBR Approach to Knowledge Management in Software Design.- COTS Evaluation Supported by Knowledge Bases.- Embedding Experiences in Micro-didactical Arrangements.- Software Maintenance.- Learning Software Maintenance Organizations.- How to Manage Knowledge in the Software Maintenance Process.- Learning from HOMER, a Case-Based Help Desk Support System.- Communities of Practice.- Tool Support for Inter-team Learning in Agile Software Organizations.- Knowledge Acquisition and Communities of Practice: An Approach to Convert Individual Knowledge into Multi-organizational Knowledge.- Impreciseness and Its Value from the Perspective of Software Organizations and Learning.- Planning LSOs.- A Framework for Managing Concurrent Business and ICT Development.- Case Studies and Experience Reports.- Agile Knowledge Management in Practice.- Co-knowledge Acquisition of Software Organizations and Academia.- Effects of Software Process in Organization Development - A Case Study.- Knowledge Networks - Managing Collaborative Knowledge Spaces.
Research on Learning Software Organizations - Past, Present, and Future.- Experience-Based Information Systems.- Learning How to Manage Risks Using Organizational Knowledge.- Building Ontology Based Tools for a Software Development Environment.- REBUILDER: A CBR Approach to Knowledge Management in Software Design.- COTS Evaluation Supported by Knowledge Bases.- Embedding Experiences in Micro-didactical Arrangements.- Software Maintenance.- Learning Software Maintenance Organizations.- How to Manage Knowledge in the Software Maintenance Process.- Learning from HOMER, a Case-Based Help Desk Support System.- Communities of Practice.- Tool Support for Inter-team Learning in Agile Software Organizations.- Knowledge Acquisition and Communities of Practice: An Approach to Convert Individual Knowledge into Multi-organizational Knowledge.- Impreciseness and Its Value from the Perspective of Software Organizations and Learning.- Planning LSOs.- A Framework for Managing Concurrent Business and ICT Development.- Case Studies and Experience Reports.- Agile Knowledge Management in Practice.- Co-knowledge Acquisition of Software Organizations and Academia.- Effects of Software Process in Organization Development - A Case Study.- Knowledge Networks - Managing Collaborative Knowledge Spaces.