Advances in Web-Based Learning - ICWL 2019 (eBook, PDF)
18th International Conference, Magdeburg, Germany, September 23-25, 2019, Proceedings
Redaktion: Herzog, Michael A.; Temperini, Marco; Han, Peng; Kubincová, Zuzana
Alle Infos zum eBook verschenken
Advances in Web-Based Learning - ICWL 2019 (eBook, PDF)
18th International Conference, Magdeburg, Germany, September 23-25, 2019, Proceedings
Redaktion: Herzog, Michael A.; Temperini, Marco; Han, Peng; Kubincová, Zuzana
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This book constitutes the proceedings of the 18th International Conference on Advances in Web-Based Learning, ICWL 2019, held in Magdeburg, Germany, in September 2019.
The 15 full, 15 short, and 7 poster papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 68 submissions. The contributions were organized in topical sections named: Semantic Web for E-Learning, Learning Analytics, Computer Supported Collaborative Learning, Assessment and Pedagogical Issues, E-learning Platforms and Tools, Mobile Learning, and Poster Papers.
The chapter "Does Group Size Affect Students'…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 17.8MB
- e-Learning, e-Education, and Online Training (eBook, PDF)97,95 €
- Advances in Web-Based Learning - ICWL 2021 (eBook, PDF)44,95 €
- Design, Learning, and Innovation (eBook, PDF)61,95 €
- Innovative Technologies and Learning (eBook, PDF)73,95 €
- Learning Technology for Education Challenges (eBook, PDF)40,95 €
- e-Learning, e-Education, and Online Training (eBook, PDF)89,95 €
- ICT Education (eBook, PDF)61,95 €
-
-
-
The 15 full, 15 short, and 7 poster papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 68 submissions. The contributions were organized in topical sections named: Semantic Web for E-Learning, Learning Analytics, Computer Supported Collaborative Learning, Assessment and Pedagogical Issues, E-learning Platforms and Tools, Mobile Learning, and Poster Papers.
The chapter "Does Group Size Affect Students' Inquiry and Collaboration in Using Computer-Based Asymmetric Collaborative Simulations?" is available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 358
- Erscheinungstermin: 15. November 2019
- Englisch
- ISBN-13: 9783030357580
- Artikelnr.: 58416538
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 358
- Erscheinungstermin: 15. November 2019
- Englisch
- ISBN-13: 9783030357580
- Artikelnr.: 58416538
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.