64,95 €
64,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
64,95 €
64,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
Als Download kaufen
64,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Jetzt verschenken
64,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
  • Format: ePub

Suitable for the Advertising Management course, this book follows the more general Principles of Advertising course. It covers a range of topics for a semester-long course, including financial management, business planning, strategic planning, budgeting, human resource management, ethics, and managing change.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 2.15MB
Produktbeschreibung
Suitable for the Advertising Management course, this book follows the more general Principles of Advertising course. It covers a range of topics for a semester-long course, including financial management, business planning, strategic planning, budgeting, human resource management, ethics, and managing change.

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Jugenheimer, Donald W; Kelley, Larry D; Monroe, Fogarty Klein