Applying Predictive Analytics (eBook, PDF)
Finding Value in Data
Alle Infos zum eBook verschenken
Applying Predictive Analytics (eBook, PDF)
Finding Value in Data
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
The new edition of this textbook presents a practical, updated approach to predictive analytics for classroom learning. The authors focus on using analytics to solve business problems and compares several different modeling techniques, all explained from examples using the SAS Enterprise Miner software. The authors demystify complex algorithms to show how they can be utilized and explained within the context of enhancing business opportunities. Each chapter includes an opening vignette that provides real-life examples of how business analytics have been used in various aspects of organizations…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 15.79MB
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Seitenzahl: 274
- Erscheinungstermin: 1. Januar 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9783030830700
- Artikelnr.: 63227475
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Seitenzahl: 274
- Erscheinungstermin: 1. Januar 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9783030830700
- Artikelnr.: 63227475
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Wendy Ceccucci (PhD and MBA, Virginia Polytechnic University) is a Professor and Chair of Computer Information Systems at Quinnipiac University. Her teaching areas include business analytics and programming. She is the past president of the Education Special Interest Group (EDSIG) of the Association for Information Technology Professionals (AITP) and past Associate Editor of the Information Systems Education Journal (ISEDJ). Her research interests include Information Systems Pedagogy.
Mary McCarthy (DBA, Nova Southeastern University, MBA, University of Connecticut) is a professor and chair of Accounting, Central Connecticut State University. She has twenty years of financial reporting experience and has served as the controller for a Fortune 50 industry organization. She holds a CPA and CFA designation. She has authored numerous research articles.