33,95 €
33,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
33,95 €
33,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
Als Download kaufen
33,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Jetzt verschenken
33,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
  • Format: ePub

Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to understand and succeed in business marketing in an emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (b-to-b) context.

  • Geräte: eReader
  • ohne Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 4.34MB
Produktbeschreibung
Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to understand and succeed in business marketing in an emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (b-to-b) context.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Richard Owusu, Robert Hinson, Ogechi Adeola, Nnamdi Oguji