David Barrow
Co-creating value in organisations with ITIL 4 (eBook, ePUB)
A guide for consultants, executives and managers
29,95 €
29,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
15 °P sammeln
29,95 €
Als Download kaufen
29,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
15 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
29,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
15 °P sammeln
David Barrow
Co-creating value in organisations with ITIL 4 (eBook, ePUB)
A guide for consultants, executives and managers
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
It aims to help business leaders continually evaluate challenges and provides solutions to improve efficiencies across the service streams
- Geräte: eReader
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 3.77MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Peter BrooksAdopting Service Governance (eBook, ePUB)31,95 €
- Alison CartlidgeITIL 4 Foundation Revision Guide (eBook, ePUB)14,95 €
- Larry KlosterboerITIL Capacity Management (paperback) (eBook, ePUB)13,95 €
- Harvard Business ReviewHBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter and Mark R. Kramer) (eBook, ePUB)15,95 €
- Anton GuineaUpskill Your Leadership (eBook, ePUB)6,99 €
- Creating Value with Knowledge (eBook, ePUB)21,95 €
- Andrej VolchkovInformation Security Governance (eBook, ePUB)49,95 €
-
-
-
It aims to help business leaders continually evaluate challenges and provides solutions to improve efficiencies across the service streams
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in D ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: The Stationery Office Ltd
- Seitenzahl: 160
- Erscheinungstermin: 29. September 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9780113318445
- Artikelnr.: 65979309
- Verlag: The Stationery Office Ltd
- Seitenzahl: 160
- Erscheinungstermin: 29. September 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9780113318445
- Artikelnr.: 65979309
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
David's career has spanned a variety of businesses, including IBM, where he authored enterprise service management processes in the late 1990s and early 2000s. It was here that he discovered IT as a service and set upon a path to deliver IT services that were as valuable as they were functional. From a certification standpoint, David was introduced to ITIL as part of his work at IBM. He has taken a journey that follows ITIL from v2 up to the present day, achieving certification as an ITIL 4 Strategic Leader and working as a VeriSM(TM) contributor. After working for IBM, Fidelity International, and Cap Gemini, David became an independent IT service management consultant covering digital transformations and service management process re-engineering projects in several sectors for various global clients. During 2020-2021 he has been acting as a subject matter expert, presenting to C-level executives and consultants on the YouTube video, '10 Steps towards Successful Digital Transformation', and is a guest blogger for AXELOS, writing about ITIL 4 and its day-to-day use. David has also been a panellist on the 'ITSM Crowd' YouTube channel and the Service Management Social podcast, discussing digital service management and its value to enterprise.