15,99 €
Statt 18,95 €**
15,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar
15,99 €
Statt 18,95 €**
15,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
Als Download kaufen
Statt 18,95 €****
15,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar
Jetzt verschenken
Statt 18,95 €****
15,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
  • Format: ePub

Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 68 % - B, University of Sunderland (Faculty of Business and Law), language: English, abstract: This essay consists out of three parts. Part one: Literature Review 'Consumer Perceptual Processes' Part two: Statement Analysis, 'As a part of our marketing strategy we introduce new products very frequently' Part three: Focus Groups, Applied Example

  • Geräte: eReader
  • ohne Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 0.3MB
Produktbeschreibung
Essay from the year 2007 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 68 % - B, University of Sunderland (Faculty of Business and Law), language: English, abstract: This essay consists out of three parts. Part one: Literature Review 'Consumer Perceptual Processes' Part two: Statement Analysis, 'As a part of our marketing strategy we introduce new products very frequently' Part three: Focus Groups, Applied Example

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.