51,95 €
51,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 03.02.25
payback
26 °P sammeln
51,95 €
51,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 03.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
26 °P sammeln
Als Download kaufen
51,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 03.02.25
payback
26 °P sammeln
Jetzt verschenken
51,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 03.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
26 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: ePub

Contemporary Issues in Social Media Marketing provides the most cutting-edge findings in social media marketing, through original chapters from a range of the world's leading specialists. This text is perfect recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Digital and Social Media Marketing.

Produktbeschreibung
Contemporary Issues in Social Media Marketing provides the most cutting-edge findings in social media marketing, through original chapters from a range of the world's leading specialists. This text is perfect recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Digital and Social Media Marketing.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Subir Bandyopadhyay is a Marketing Professor at Indiana University Northwest, USA. He is a Senior Fulbright Fellow. Bikramjit Rishi is Professor in Marketing at the School of Management and Entrepreneurship (SME), Shiv Nadar Institution of Eminence (SNIoE), Delhi National Capital Region (NCR), India.