Counterpoint and Compositional Process in the Time of Dufay (eBook, ePUB)
Perspectives from German Musicology
Redaktion: Moll, Kevin N.
50,95 €
50,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
25 °P sammeln
50,95 €
Als Download kaufen
50,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
25 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
50,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
25 °P sammeln
Counterpoint and Compositional Process in the Time of Dufay (eBook, ePUB)
Perspectives from German Musicology
Redaktion: Moll, Kevin N.
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
First Published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
- Geräte: eReader
- mit Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 14.22MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Counterpoint and Compositional Process in the Time of Dufay (eBook, PDF)50,95 €
- Timothy DuguidMetrical Psalmody in Print and Practice (eBook, ePUB)56,95 €
- Ascensión Mazuela-AnguitaWomen in Convent Spaces and the Music Networks of Early Modern Barcelona (eBook, ePUB)41,95 €
- K. Dawn GrapesJohn Dowland (eBook, ePUB)39,95 €
- Bettina HoffmannThe Viola da Gamba (eBook, ePUB)35,95 €
- Rachael DurkinThe Viola d'Amore (eBook, ePUB)42,95 €
- John HarleyThomas Tallis (eBook, ePUB)42,95 €
-
-
-
First Published in 1998. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 430
- Erscheinungstermin: 8. April 2014
- Englisch
- ISBN-13: 9781135617332
- Artikelnr.: 40830675
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 430
- Erscheinungstermin: 8. April 2014
- Englisch
- ISBN-13: 9781135617332
- Artikelnr.: 40830675
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Kevin N. Moll
Toward a Comprehensive View of Compositional Priorities in the Music of Dufay and His Contemporaries
Kevin N. Moll * Dufay-Creator of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Toward a History of the Genesis of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Rudolf von Ficker * Tonal Harmony and Full Sonority: A Reply to Rudolf von Ficker
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Harmony in the Cantus-Firmus Compositions of the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Bernhard Meier * The 'Tonal Discant' and 'Free Discant' Techniques of Composition in the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Cantus-Firmus Question in the Fourteenth and Early Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Gÿnther Schmidt * The Origin of True Four-Voice Counterpoint in England
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst ApfelFour-Voice Counterpoint in the Fourteenth and Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Harmonic Structure of Late Medieval Music as a Foundation of Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Late Medieval Harmonic Structure and Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Tonality and Harmony in the French Chanson between Machaut and Dufay
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Wolfgang Marggraf * The Effect of Medieval English Polyphony upon the Development of Continental and Cantus-Firmus Techniques and Tonal Structure
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernest H. Sanders Index. Appendix. Bibliography
Kevin N. Moll * Dufay-Creator of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Toward a History of the Genesis of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Rudolf von Ficker * Tonal Harmony and Full Sonority: A Reply to Rudolf von Ficker
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Harmony in the Cantus-Firmus Compositions of the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Bernhard Meier * The 'Tonal Discant' and 'Free Discant' Techniques of Composition in the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Cantus-Firmus Question in the Fourteenth and Early Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Gÿnther Schmidt * The Origin of True Four-Voice Counterpoint in England
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst ApfelFour-Voice Counterpoint in the Fourteenth and Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Harmonic Structure of Late Medieval Music as a Foundation of Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Late Medieval Harmonic Structure and Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Tonality and Harmony in the French Chanson between Machaut and Dufay
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Wolfgang Marggraf * The Effect of Medieval English Polyphony upon the Development of Continental and Cantus-Firmus Techniques and Tonal Structure
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernest H. Sanders Index. Appendix. Bibliography
Toward a Comprehensive View of Compositional Priorities in the Music of Dufay and His Contemporaries
Kevin N. Moll * Dufay-Creator of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Toward a History of the Genesis of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Rudolf von Ficker * Tonal Harmony and Full Sonority: A Reply to Rudolf von Ficker
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Harmony in the Cantus-Firmus Compositions of the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Bernhard Meier * The 'Tonal Discant' and 'Free Discant' Techniques of Composition in the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Cantus-Firmus Question in the Fourteenth and Early Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Gÿnther Schmidt * The Origin of True Four-Voice Counterpoint in England
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst ApfelFour-Voice Counterpoint in the Fourteenth and Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Harmonic Structure of Late Medieval Music as a Foundation of Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Late Medieval Harmonic Structure and Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Tonality and Harmony in the French Chanson between Machaut and Dufay
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Wolfgang Marggraf * The Effect of Medieval English Polyphony upon the Development of Continental and Cantus-Firmus Techniques and Tonal Structure
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernest H. Sanders Index. Appendix. Bibliography
Kevin N. Moll * Dufay-Creator of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Toward a History of the Genesis of Fauxbourdon
from Acta Musicologica
Rudolf von Ficker * Tonal Harmony and Full Sonority: A Reply to Rudolf von Ficker
from Acta Musicologica
Heinrich Besseler * Harmony in the Cantus-Firmus Compositions of the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Bernhard Meier * The 'Tonal Discant' and 'Free Discant' Techniques of Composition in the Fifteenth Century
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Cantus-Firmus Question in the Fourteenth and Early Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Gÿnther Schmidt * The Origin of True Four-Voice Counterpoint in England
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst ApfelFour-Voice Counterpoint in the Fourteenth and Fifteenth Centuries
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernst Apfel * The Harmonic Structure of Late Medieval Music as a Foundation of Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Late Medieval Harmonic Structure and Major-Minor Tonality
from Die Musikforschung
Ernst Apfel * Tonality and Harmony in the French Chanson between Machaut and Dufay
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Wolfgang Marggraf * The Effect of Medieval English Polyphony upon the Development of Continental and Cantus-Firmus Techniques and Tonal Structure
from Archiv fÿr Musikwissenschaft
Ernest H. Sanders Index. Appendix. Bibliography