Creating and Animating the Virtual World (eBook, PDF)
Redaktion: Magnenat Thalmann, Nadia; Thalmann, Daniel
40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
40,95 €
Als Download kaufen
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
20 °P sammeln
Creating and Animating the Virtual World (eBook, PDF)
Redaktion: Magnenat Thalmann, Nadia; Thalmann, Daniel
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 35.61MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Arts and Technology (eBook, PDF)40,95 €
- Computer Animation '91 (eBook, PDF)40,95 €
- State-of-the-art in Computer Animation (eBook, PDF)40,95 €
- Nadia Magnenat-ThalmannComputer Animation (eBook, PDF)40,95 €
- Computer Vision/Computer Graphics Collaboration Techniques (eBook, PDF)73,95 €
- Max K. AgostonComputer Graphics and Geometric Modelling (eBook, PDF)97,95 €
- Murilo G. CoutinhoDynamic Simulations of Multibody Systems (eBook, PDF)91,95 €
-
-
-
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Japan
- Seitenzahl: 290
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9784431681861
- Artikelnr.: 44180478
- Verlag: Springer Japan
- Seitenzahl: 290
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9784431681861
- Artikelnr.: 44180478
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
I: Physics-based Animation.- The Control of Hovering Flight for Computer Animation.- Inverse Problems in Computer Graphics.- NPSNET: Physically-based Modeling Enhancements to An Object File Format.- A New Method for Approximative Interactive Dynamics.- II: Human animation.- Extraction of 3D Shapes from the Moving Human Face Using Lighting Switch Photometry.- An Interactive Tool for the Design of Human Free-Walking Trajectories.- Achilles - A System for Visualizing Non Standard Human Gait.- FAERIE: A CAD/CAM Tool for Voluntary Movement and Ergonomic Simulation.- Hand Motion Coding System for Algorithm Recognition and Generation.- III: Path Planning and Motion Control.- Computer Animation of Robot Motion with Collision Free Path Planning.- Path Planning and its Application to Human Animation System.- Automating Virtual Camera Control for Computer Animation.- IV: Geometric Models.- Algorithmic Animation of Constructing Surfaces from Cells.- Controlling the Architectural Geometry of a plant's growth - Application to the Begonia Genus.- Intersection and Minimal Distance of 3-D Object.- V: Languages and Systems.- Hierarchy, Labels and Motion Description.- A Language for Animating Scene Descriptions.- Risk and QFD Guided Prototyping of Graphical Animation Software.- A Video Editor for Teaching and Research in Computer Animation.- Author index.- Keyword index.
I: Physics-based Animation.- The Control of Hovering Flight for Computer Animation.- Inverse Problems in Computer Graphics.- NPSNET: Physically-based Modeling Enhancements to An Object File Format.- A New Method for Approximative Interactive Dynamics.- II: Human animation.- Extraction of 3D Shapes from the Moving Human Face Using Lighting Switch Photometry.- An Interactive Tool for the Design of Human Free-Walking Trajectories.- Achilles - A System for Visualizing Non Standard Human Gait.- FAERIE: A CAD/CAM Tool for Voluntary Movement and Ergonomic Simulation.- Hand Motion Coding System for Algorithm Recognition and Generation.- III: Path Planning and Motion Control.- Computer Animation of Robot Motion with Collision Free Path Planning.- Path Planning and its Application to Human Animation System.- Automating Virtual Camera Control for Computer Animation.- IV: Geometric Models.- Algorithmic Animation of Constructing Surfaces from Cells.- Controlling the Architectural Geometry of a plant's growth - Application to the Begonia Genus.- Intersection and Minimal Distance of 3-D Object.- V: Languages and Systems.- Hierarchy, Labels and Motion Description.- A Language for Animating Scene Descriptions.- Risk and QFD Guided Prototyping of Graphical Animation Software.- A Video Editor for Teaching and Research in Computer Animation.- Author index.- Keyword index.