Creative Marketing (eBook, PDF)
An Extended Metaphor for Marketing in a New Age
Alle Infos zum eBook verschenken
Creative Marketing (eBook, PDF)
An Extended Metaphor for Marketing in a New Age
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Creative Marketing has been written in response to the continued failure to address the theory/practice gap in marketing management. The art world is full of creativity, yet existing marketing theory continues to prescribe formulaic, stepwise processes for marketing success. Rather than perpetuating the belief in the value of traditional marketing frameworks, this book draws on a diverse range of disciplines to inspire entrepreneurial thinking and practice among those marketers who wish to push the boundaries of knowledge and convention. Creative Marketing gets back to how best to support…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 16.36MB
- Merlin StoneMarketing and Economics (eBook, PDF)113,95 €
- Performance Measurement of New Product Development Teams (eBook, PDF)40,95 €
- Malcolm T CunninghamdInternational Marketing and Purchasing (eBook, PDF)113,95 €
- Mass Customization and Customer Centricity (eBook, PDF)137,95 €
- Frank JefkinsPublic Relations for Marketing Management (eBook, PDF)73,95 €
- G. FoxallExplaining Consumer Choice (eBook, PDF)40,95 €
- Branding (eBook, PDF)113,95 €
-
-
-
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Palgrave Macmillan UK
- Seitenzahl: 161
- Erscheinungstermin: 10. November 2005
- Englisch
- ISBN-13: 9780230502338
- Artikelnr.: 38172068
- Verlag: Palgrave Macmillan UK
- Seitenzahl: 161
- Erscheinungstermin: 10. November 2005
- Englisch
- ISBN-13: 9780230502338
- Artikelnr.: 38172068
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.