Culture and Positioning as Determinants of Strategy (eBook, PDF)
Personality and the Business Organization
Alle Infos zum eBook verschenken
Culture and Positioning as Determinants of Strategy (eBook, PDF)
Personality and the Business Organization
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Strategic positioning is the assertion of an organizations personality on decisions of how and where to compete, it determines competitive position in the market place and differentiates the offering to the market. Operational positioning is an exercise in communication that concentrates on perception and image that complements the role of strategic positioning. This book offers an alternative to the traditional process of segmentation, targeting and positioning, highlighting some important implications for management and marketing practitioners as well as academics.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 1.74MB
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Palgrave Macmillan UK
- Seitenzahl: 270
- Erscheinungstermin: 16. März 2004
- Englisch
- ISBN-13: 9780230509818
- Artikelnr.: 38163256
- Verlag: Palgrave Macmillan UK
- Seitenzahl: 270
- Erscheinungstermin: 16. März 2004
- Englisch
- ISBN-13: 9780230509818
- Artikelnr.: 38163256
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.