Customization 4.0 (eBook, PDF)
Proceedings of the 9th World Mass Customization & Personalization Conference (MCPC 2017), Aachen, Germany, November 20th-21st, 2017
Redaktion: Hankammer, Stephan; Wang, Ning; Schuh, Günther; Piller, Frank T.; Nielsen, Kjeld
Alle Infos zum eBook verschenken
Customization 4.0 (eBook, PDF)
Proceedings of the 9th World Mass Customization & Personalization Conference (MCPC 2017), Aachen, Germany, November 20th-21st, 2017
Redaktion: Hankammer, Stephan; Wang, Ning; Schuh, Günther; Piller, Frank T.; Nielsen, Kjeld
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This proceedings volume presents the latest research from the worldwide mass customization & personalization (MCP) community bringing together new thoughts and results from various disciplines within the field. The chapters are based on papers from the MCPC 2017. The book showcases research and practice from authors that see MCP as an opportunity to extend or even revolutionize current business models. The current trends of Industrie 4.0, digital manufacturing, and the rise of smart products allow for a fresh perspective on MCP: Customization 4.0. The book places a new set of values in the…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 14.32MB
- Managing Complexity (eBook, PDF)137,95 €
- Sriram BirudavoluBusiness Innovation and ICT Strategies (eBook, PDF)44,95 €
- Ralf T. KreutzerDigital Business Leadership (eBook, PDF)53,95 €
- -67%11Ronald DeckertDigitalisierung und Industrie 4.0 (eBook, PDF)4,99 €
- International Manufacturing Strategy in a Time of Great Flux (eBook, PDF)73,95 €
- -21%11Industrie 4.0 für die Praxis (eBook, PDF)54,99 €
- Marcus O'DairDistributed Creativity (eBook, PDF)48,95 €
- -67%11
- -25%11
- -30%11
The MCPC 2017 has a strong focus on real life MCP applications, and this proceedings volume reflects this. MCP strategies aim to profit from the fact that people are different. Their objective is to turn customer heterogeneities into opportunities, hence addressing "long tail" business models. The objective of MCP is to provide goods and services that best serve individual customers' needs with near mass production efficiency. This proceedings volume highlights the interdisciplinary work of thought leaders, technology developers, and researchers with corporate entrepreneurs putting these strategies into practice.
Chapter 24 is open access under a CC BY 4.0 license via link.springer.com.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Seitenzahl: 702
- Erscheinungstermin: 20. Juni 2018
- Englisch
- ISBN-13: 9783319775562
- Artikelnr.: 53010863
- Verlag: Springer Nature Switzerland
- Seitenzahl: 702
- Erscheinungstermin: 20. Juni 2018
- Englisch
- ISBN-13: 9783319775562
- Artikelnr.: 53010863
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.