Design Thinking for New Business Contexts (eBook, PDF)
A Critical Analysis through Theory and Practice
Alle Infos zum eBook verschenken
Design Thinking for New Business Contexts (eBook, PDF)
A Critical Analysis through Theory and Practice
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Hier können Sie sich einloggen
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This textbook identifies and critically explores the new business landscape through the lens of design thinking and contemporary industry practice, bridging the divide between the design and business domains. The book outlines the evolution of design thinking and the relationship between business and design, as well as provides in-depth studies of design thinking in turbulent business contexts, that includes the themes of sustainability, branding and organisational innovation. At its core, it articulates that design thinking is vital to establishing dynamic interdisciplinary thinking models…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 4.71MB
- Jing LiuEnterprise Innovation Driven by Design Thinking and Artistic Interventions Under ESG Management Strategies (eBook, PDF)121,95 €
- Steven ChenThe Design Imperative (eBook, PDF)81,95 €
- The Palgrave Handbook of Workplace Innovation (eBook, PDF)177,95 €
- Claudio G. MüllerFamily Business Heterogeneity in Latin America (eBook, PDF)97,95 €
- Paradigm Shift in Business (eBook, PDF)129,95 €
- Michael LewrickDesign Thinking for Business Growth (eBook, PDF)22,99 €
- Radu AtanasiuCritical Thinking for Managers (eBook, PDF)69,95 €
-
-
-
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 210
- Erscheinungstermin: 27. April 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9783030942069
- Artikelnr.: 63911029
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 210
- Erscheinungstermin: 27. April 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9783030942069
- Artikelnr.: 63911029
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
David Hands is an academic and leading author on all aspects of transformational design leadership. His research interests are varied and diverse, encompassing design driven innovation, design policy development and implementation, knowledge diffusion and strategic growth within SME's and large organisations.