36,95 €
36,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 17.02.25
payback
18 °P sammeln
36,95 €
36,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 17.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
18 °P sammeln
Als Download kaufen
36,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 17.02.25
payback
18 °P sammeln
Jetzt verschenken
36,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 17.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
18 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: PDF

Drawing on the authors' extensive experience and robust survey data, this critical resource unpacks the inner workings of one of the most powerful mechanisms for improving teaching and learning in higher education: the course design institute (CDI).

Produktbeschreibung
Drawing on the authors' extensive experience and robust survey data, this critical resource unpacks the inner workings of one of the most powerful mechanisms for improving teaching and learning in higher education: the course design institute (CDI).


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Jordan D. Troisi is Director of the Center for Teaching and Learning at Colby College, USA.

Michael S. Palmer is Professor and Barbara Fried Director of the Center for Teaching Excellence at the University of Virginia, USA.

Mary C. Wright is Professor of Education Scholarship, Educational Innovation (DVC, Education), at the University of Sydney, Australia.

Lori A. Hostetler is Accessible Design Coordinator in the Learning Design and Technology unit of the College of Arts and Sciences at the University of Virginia, USA.

Carol A. Hurney is Associate Provost for Teaching and Learning at Colby College, USA.