Developmental and Acquired Dyslexia (eBook, PDF)
Neuropsychological and Neurolinguistic Perspectives
Redaktion: Leong, C. K.; Joshi, R. M.
113,95 €
113,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
57 °P sammeln
113,95 €
Als Download kaufen
113,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
57 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
113,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
57 °P sammeln
Developmental and Acquired Dyslexia (eBook, PDF)
Neuropsychological and Neurolinguistic Perspectives
Redaktion: Leong, C. K.; Joshi, R. M.
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 28.43MB
Zur Zeit liegt uns keine Inhaltsangabe vor.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 290
- Erscheinungstermin: 11. November 2013
- Englisch
- ISBN-13: 9789401712415
- Artikelnr.: 44178092
- Verlag: Springer Netherlands
- Seitenzahl: 290
- Erscheinungstermin: 11. November 2013
- Englisch
- ISBN-13: 9789401712415
- Artikelnr.: 44178092
Preface. Part 1: Neuropsychological Substrates. Brain Morphology and Neurolinguistic Relationships in Developmental Dyslexia; G.W. Hynd. The Willing Brain of Dyslexic Children; D.J. Bakker. Differences in Components of Word Recognition between P and L-Type Reading Disability; R. Licht, J. van Onna. Speed of Visual Information Processing in Developmental Dyslexia; F.J. Martos. Neuropsychological Profiles of Persistent Reading Disability and Reading Improvement; D.L. Flowers. Influence of Literacy (vs Illiteracy) on the Characteristics of Acquired Aphasia in Adults; A. Castro-Caldas, J.M. Ferro, M. Guerreiro, G. Mariano, L. Farrajota. Part 2: Case Studies. Semantic Errors and Free Word Associations: Some Remarks on Lexical Search Activity in Stabilized Aphasia; P. van Vugt, P. Paquier, P. Bal, W. Creten, J.-J. Martin. Apropos Imageability; H. Kremin. Lexical Agraphia in a Young Man with Multifocal Brain Injuries: a Danish Case Study; P. Kihl. Classification of Normal Reading Error Types; R.C. Kaufman, L.K. Obler. Landau--Kleffner Syndrome: a Neuronal Maturation Deficit? A. Martins da Silva, B. Nunes. Part 3: Computational and Linguistic Approaches. Connectionism and the New Alexia; P.T. Quinlan. A Computational Approach to Dyslexic Reading and Spelling; G.D.A. Brown, R.P.W. Loosemore. Morphology in Skilled Word Recognition; R.J. Jarvella. Processing of English Morphological Structure by Poor Readers; C.K. Leong, M.E. Parkinson. Individual Differences in Similarity Judgements; P.A. Luelsdorff, S.V. Chesnokov. Author Index.
Preface. Part 1: Neuropsychological Substrates. Brain Morphology and Neurolinguistic Relationships in Developmental Dyslexia; G.W. Hynd. The Willing Brain of Dyslexic Children; D.J. Bakker. Differences in Components of Word Recognition between P and L-Type Reading Disability; R. Licht, J. van Onna. Speed of Visual Information Processing in Developmental Dyslexia; F.J. Martos. Neuropsychological Profiles of Persistent Reading Disability and Reading Improvement; D.L. Flowers. Influence of Literacy (vs Illiteracy) on the Characteristics of Acquired Aphasia in Adults; A. Castro-Caldas, J.M. Ferro, M. Guerreiro, G. Mariano, L. Farrajota. Part 2: Case Studies. Semantic Errors and Free Word Associations: Some Remarks on Lexical Search Activity in Stabilized Aphasia; P. van Vugt, P. Paquier, P. Bal, W. Creten, J.-J. Martin. Apropos Imageability; H. Kremin. Lexical Agraphia in a Young Man with Multifocal Brain Injuries: a Danish Case Study; P. Kihl. Classification of Normal Reading Error Types; R.C. Kaufman, L.K. Obler. Landau--Kleffner Syndrome: a Neuronal Maturation Deficit? A. Martins da Silva, B. Nunes. Part 3: Computational and Linguistic Approaches. Connectionism and the New Alexia; P.T. Quinlan. A Computational Approach to Dyslexic Reading and Spelling; G.D.A. Brown, R.P.W. Loosemore. Morphology in Skilled Word Recognition; R.J. Jarvella. Processing of English Morphological Structure by Poor Readers; C.K. Leong, M.E. Parkinson. Individual Differences in Similarity Judgements; P.A. Luelsdorff, S.V. Chesnokov. Author Index.