Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Inhaltsangabe
1. Introduction 2. Review of the literature: shifting the lens from 'screen time' to 'family media ecology' 3. Review of theoretical models of digital media effects that inform the dreamer framework 4. Developing a new conceptual framework for understanding digital media effects on children: the dreamer framework 5. An evolving digital media landscape: the problem of measurement and content analysis 6. Future directions using the dreamer Framework 7. Conclusions References.
1. Introduction 2. Review of the literature: shifting the lens from 'screen time' to 'family media ecology' 3. Review of theoretical models of digital media effects that inform the dreamer framework 4. Developing a new conceptual framework for understanding digital media effects on children: the dreamer framework 5. An evolving digital media landscape: the problem of measurement and content analysis 6. Future directions using the dreamer Framework 7. Conclusions References.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826