European Media in Crisis (eBook, ePUB)
Values, Risks and Policies
Redaktion: Trappel, Josef; Thomass, Barbara; Steemers, Jeanette
49,95 €
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
25 °P sammeln
49,95 €
Als Download kaufen
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
25 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
49,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
25 °P sammeln
European Media in Crisis (eBook, ePUB)
Values, Risks and Policies
Redaktion: Trappel, Josef; Thomass, Barbara; Steemers, Jeanette
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Using a normative approach, this book discusses threats and opportunities for the media industry in Europe after the financial crisis of 2008.
- Geräte: eReader
- mit Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 2.25MB
Using a normative approach, this book discusses threats and opportunities for the media industry in Europe after the financial crisis of 2008.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 254
- Erscheinungstermin: 12. Juni 2015
- Englisch
- ISBN-13: 9781317482260
- Artikelnr.: 43097912
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 254
- Erscheinungstermin: 12. Juni 2015
- Englisch
- ISBN-13: 9781317482260
- Artikelnr.: 43097912
Josef Trappel is Professor of Media Policy and Media Economics in the Department of Communication Studies at the University of Salzburg, Austria. Jeanette Steemers is Professor of Media and Communications in the Faculty of Media Arts and Design at the University of Westminster, UK. Barbara Thomass is Professor of International Comparison of Media Systems at the Institute for Media Studies at the Ruhr University Bochum, Germany.
Foreword Denis McQuail Introduction Josef Trappel, Jeanette Steemers and Barbara Thomass Part 1: European Media in Crisis: Problems, Perspectives and Definitions 1. What Media Crisis? Normative Starting Points Barbara Thomass, Hannu Nieminen, Josef Trappel and Werner A. Meier 2. Systemic Media Changes and Social and Political Polarization in Europe Auks Balcytien and Kristina Jurait Part 2: Media Industry Crises and Transformations 3. European Communication and Information Industries in Times of Crisis: Continuities and Transformations Laura Bergés and Stelios Papathanassopoulos 4. Broadcasting is Dead. Long Live Television: Perspectives from Europe Jeanette Steemers 5. Crisis of the Commercial Media Josef Trappel, Laura Bergés and Elena Vartanova Part 3: Crisis in Journalism Values, Public Communication and Representation 6. Safeguarding Newsroom Autonomy: Tensions Between the Ideal and the Actual Karin Raeymaeckers, Elena Vartanova and Auks Balcytien 7. Crisis of the News: The Framing of the Euro Crisis and the 'Greek Problem' Leen d'Haenens, Willem Joris and Stylianos Papathanassopoulos 8. Gender and Media in Times of Crises Karen Ross and Claudia Padovani 9. A Crisis in Political Communication? Stylianos Papathanassopoulos and Ralph Negrine Part 4: Looking to the Future: Policy Perspectives 10. Challenges and Confusion in Media Regulation: A Four Country Comparison Hannu Nieminen, Claudia Padovani, Helena Sousa and Alessandro D'Arma 11. Renewing the Public Service Media Remit Leen d'Haenens, Hallvard Moe and Barbara Thomass 12. Can Civil Society Mitigate Consequences of Crises? Anker Brink Lund Conclusions 13. Grappling with Post-Democracy: Media Policy Options Werner A. Meier and Josef Trappel
Foreword Denis McQuail Introduction Josef Trappel, Jeanette Steemers and Barbara Thomass Part 1: European Media in Crisis: Problems, Perspectives and Definitions 1. What Media Crisis? Normative Starting Points Barbara Thomass, Hannu Nieminen, Josef Trappel and Werner A. Meier 2. Systemic Media Changes and Social and Political Polarization in Europe Auks Balcytien and Kristina Jurait Part 2: Media Industry Crises and Transformations 3. European Communication and Information Industries in Times of Crisis: Continuities and Transformations Laura Bergés and Stelios Papathanassopoulos 4. Broadcasting is Dead. Long Live Television: Perspectives from Europe Jeanette Steemers 5. Crisis of the Commercial Media Josef Trappel, Laura Bergés and Elena Vartanova Part 3: Crisis in Journalism Values, Public Communication and Representation 6. Safeguarding Newsroom Autonomy: Tensions Between the Ideal and the Actual Karin Raeymaeckers, Elena Vartanova and Auks Balcytien 7. Crisis of the News: The Framing of the Euro Crisis and the 'Greek Problem' Leen d'Haenens, Willem Joris and Stylianos Papathanassopoulos 8. Gender and Media in Times of Crises Karen Ross and Claudia Padovani 9. A Crisis in Political Communication? Stylianos Papathanassopoulos and Ralph Negrine Part 4: Looking to the Future: Policy Perspectives 10. Challenges and Confusion in Media Regulation: A Four Country Comparison Hannu Nieminen, Claudia Padovani, Helena Sousa and Alessandro D'Arma 11. Renewing the Public Service Media Remit Leen d'Haenens, Hallvard Moe and Barbara Thomass 12. Can Civil Society Mitigate Consequences of Crises? Anker Brink Lund Conclusions 13. Grappling with Post-Democracy: Media Policy Options Werner A. Meier and Josef Trappel