39,95 €
39,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
20 °P sammeln
39,95 €
39,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
20 °P sammeln
Als Download kaufen
39,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
39,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
20 °P sammeln
  • Format: PDF

Fashion Marketing and Communications draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies. It provides a comprehensive and honest understanding of the commercial and ethical impact marketing has on the fashion industry.

  • Geräte: PC
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 115.87MB
Produktbeschreibung
Fashion Marketing and Communications draws together interdisciplinary approaches from marketing, branding, promotion and critical media studies. It provides a comprehensive and honest understanding of the commercial and ethical impact marketing has on the fashion industry.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Olga Mitterfellner, SFHEA, is Senior Lecturer in Fashion Business Management at the University of Westminster, UK.