Fragmentation of the Photographic Image in the Digital Age (eBook, ePUB)
Redaktion: Rubinstein, Daniel
41,95 €
41,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
21 °P sammeln
41,95 €
Als Download kaufen
41,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
21 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
41,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
21 °P sammeln
Fragmentation of the Photographic Image in the Digital Age (eBook, ePUB)
Redaktion: Rubinstein, Daniel
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This book addresses the impact of cybernetics, post-metaphysical philosophy and new materialisms upon our understanding of the formation, reproduction, storage and circulation of the photographic image from across a number of disciplines.
- Geräte: eReader
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 6.78MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Fragmentation of the Photographic Image in the Digital Age (eBook, PDF)41,95 €
- The Routledge Companion to Photography Theory (eBook, ePUB)44,95 €
- Kris Belden-AdamsPhotography, Temporality, and Modernity (eBook, ePUB)41,95 €
- Gordon LaingIn Camera: How to Get Perfect Pictures Straight Out of the Camera (eBook, ePUB)3,99 €
- Chris JockEssential Travel Photography Tips: Better Memories with Improved Photographic Skills (Essential Photography Tips, #2) (eBook, ePUB)16,99 €
- Photography and Ontology (eBook, ePUB)41,95 €
- Brian BlackDSLR Photography for Beginners (eBook, ePUB)3,49 €
-
-
-
This book addresses the impact of cybernetics, post-metaphysical philosophy and new materialisms upon our understanding of the formation, reproduction, storage and circulation of the photographic image from across a number of disciplines.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 238
- Erscheinungstermin: 8. Oktober 2019
- Englisch
- ISBN-13: 9781000699685
- Artikelnr.: 57876782
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 238
- Erscheinungstermin: 8. Oktober 2019
- Englisch
- ISBN-13: 9781000699685
- Artikelnr.: 57876782
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Daniel Rubinstein is Reader in Philosophy and the Image at Central Saint Martins, London, where he leads the MA program in Contemporary Photography: Practices and Philosophies.
Chapter One: The New Paradigm - Daniel Rubinstein; Part I: From Pictorial Practices to Algorithmic Capitalism, Chapter Two: Images Without Worlds - Claire Colebrook; Chapter Three: Undoing Imperial Modernity - Ariella Azoulay; Chapter Four: Between Topography and Topology - Susan Trangmar; Chapter Five: Creating London's Image - Pat Naldi; Chapter Six: Drone Alliances - Sarah Tuck; Psrt II: The Image Between Representation and Automation, Chapter Seven: From Photographic Representation to the 'Photographic Genotype' - Yael Eylat Van Essen; Chapter Eight: Graven Images: Photography after Heidegger, Lyotard and Deleuze - Daniel Rubinstein; Chapter Nine: Refuse to Let the Syntaxes of (a) History Direct Our Futures - Rosa Menkman; Chapter Ten: Atoms and Worms (Ontologies of Fragments) - Jamie Brassett; Chapter Eleven: Photographic Futures - Armen Avanessian and Anke Hennig; Part III: The Materialism of Networked Intelligence, Chapter Twelve: Empathy and Gesture: Aby Warburg in La cappella Sassetti - Andrew Benjamin; Chapter Thirteen: Post-Photographic Frenzy - Joseph Nechvatal; Chapter Fourteen: The Defragmenting Image: Stories in Cinematic Time-Travel - John Ó Maoilearca; Chapter Fifteen: Introduction to Natural Language Processing - Anamarija Ami Podrebarac; Chapter Sixteen: The Photograph of Thought - Johnny Golding
Chapter One: The New Paradigm - Daniel Rubinstein; Part I: From Pictorial Practices to Algorithmic Capitalism, Chapter Two: Images Without Worlds - Claire Colebrook; Chapter Three: Undoing Imperial Modernity - Ariella Azoulay; Chapter Four: Between Topography and Topology - Susan Trangmar; Chapter Five: Creating London's Image - Pat Naldi; Chapter Six: Drone Alliances - Sarah Tuck; Psrt II: The Image Between Representation and Automation, Chapter Seven: From Photographic Representation to the 'Photographic Genotype' - Yael Eylat Van Essen; Chapter Eight: Graven Images: Photography after Heidegger, Lyotard and Deleuze - Daniel Rubinstein; Chapter Nine: Refuse to Let the Syntaxes of (a) History Direct Our Futures - Rosa Menkman; Chapter Ten: Atoms and Worms (Ontologies of Fragments) - Jamie Brassett; Chapter Eleven: Photographic Futures - Armen Avanessian and Anke Hennig; Part III: The Materialism of Networked Intelligence, Chapter Twelve: Empathy and Gesture: Aby Warburg in La cappella Sassetti - Andrew Benjamin; Chapter Thirteen: Post-Photographic Frenzy - Joseph Nechvatal; Chapter Fourteen: The Defragmenting Image: Stories in Cinematic Time-Travel - John Ó Maoilearca; Chapter Fifteen: Introduction to Natural Language Processing - Anamarija Ami Podrebarac; Chapter Sixteen: The Photograph of Thought - Johnny Golding