Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Inhaltsangabe
1. Introduction.- I. Framing Effects: Theory and Evidence.- 2. The Organization of Experience.- 3. Prospect Theory.- 4. The Endowment Effect.- 5. The Status Quo Bias.- 6. Upshot.- II. Framing Effects in the Perception of Taxation: An Empirical Study.- 7. The Survey.- 8. Results.- 9. Summary and Conclusion.- List of Symbols.- List of Figures and Tables.- References.
1. Introduction.- I. Framing Effects: Theory and Evidence.- 2. The Organization of Experience.- 3. Prospect Theory.- 4. The Endowment Effect.- 5. The Status Quo Bias.- 6. Upshot.- II. Framing Effects in the Perception of Taxation: An Empirical Study.- 7. The Survey.- 8. Results.- 9. Summary and Conclusion.- List of Symbols.- List of Figures and Tables.- References.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826