Fun with Algorithms (eBook, PDF)
5th International Conference, FUN 2010, Ischia, Italy, June 2-4, 2010, Proceedings
Redaktion: Boldi, Paolo; Gargano, Luisa
40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
40,95 €
Als Download kaufen
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
20 °P sammeln
Fun with Algorithms (eBook, PDF)
5th International Conference, FUN 2010, Ischia, Italy, June 2-4, 2010, Proceedings
Redaktion: Boldi, Paolo; Gargano, Luisa
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 6.94MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Algorithms and Complexity (eBook, PDF)40,95 €
- Graph Transformations (eBook, PDF)40,95 €
- Fun with Algorithms (eBook, PDF)40,95 €
- Complexity of Constraints (eBook, PDF)40,95 €
- Algorithm Theory - SWAT 2000 (eBook, PDF)73,95 €
- Algorithm Engineering (eBook, PDF)40,95 €
- Structural Information and Communication Complexity (eBook, PDF)40,95 €
-
-
-
Produktdetails
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 382
- Erscheinungstermin: 29. Mai 2010
- Englisch
- ISBN-13: 9783642131226
- Artikelnr.: 44228298
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Fun with Olympiad in Algorithmics.- The FUNnest Talks That belong to FUN (Abstract).- Fun with Games.- Do We Need a Stack to Erase a Component in a Binary Image?.- Kaboozle Is NP-complete, Even in a Strip.- A Hat Trick.- Fun at a Department Store: Data Mining Meets Switching Theory.- Using Cell Phone Keyboards Is ( ) Hard.- Urban Hitchhiking.- A Fun Application of Compact Data Structures to Indexing Geographic Data.- On Table Arrangements, Scrabble Freaks, and Jumbled Pattern Matching.- Cryptographic and Physical Zero-Knowledge Proof: From Sudoku to Nonogram.- A Better Bouncer's Algorithm.- Tradeoffs in Process Strategy Games with Application in the WDM Reconfiguration Problem.- UNO Is Hard, Even for a Single Player.- Leveling-Up in Heroes of Might and Magic III.- The Magic of a Number System.- Bit-(Parallelism)2: Getting to the Next Level of Parallelism.- An Algorithmic Analysis of the Honey-Bee Game.- Mapping an Unfriendly Subway System.- Cracking Bank PINs by Playing Mastermind.- Computational Complexity of Two-Dimensional Platform Games.- Christmas Gift Exchange Games.- Return of the Boss Problem: Competing Online against a Non-adaptive Adversary.- Managing Change in the Era of the iPhone.- The Computational Complexity of RaceTrack.- Simple Wriggling Is Hard Unless You Are a Fat Hippo.- The Urinal Problem.- Fighting Censorship with Algorithms.- The Complexity of Flood Filling Games.- The Computational Complexity of the Kakuro Puzzle, Revisited.- Symmetric Monotone Venn Diagrams with Seven Curves.- The Feline Josephus Problem.- Scheduling with Bully Selfish Jobs.- O(1)-Time Unsorting by Prefix-Reversals in a Boustrophedon Linked List.
Fun with Olympiad in Algorithmics.- The FUNnest Talks That belong to FUN (Abstract).- Fun with Games.- Do We Need a Stack to Erase a Component in a Binary Image?.- Kaboozle Is NP-complete, Even in a Strip.- A Hat Trick.- Fun at a Department Store: Data Mining Meets Switching Theory.- Using Cell Phone Keyboards Is ( ) Hard.- Urban Hitchhiking.- A Fun Application of Compact Data Structures to Indexing Geographic Data.- On Table Arrangements, Scrabble Freaks, and Jumbled Pattern Matching.- Cryptographic and Physical Zero-Knowledge Proof: From Sudoku to Nonogram.- A Better Bouncer's Algorithm.- Tradeoffs in Process Strategy Games with Application in the WDM Reconfiguration Problem.- UNO Is Hard, Even for a Single Player.- Leveling-Up in Heroes of Might and Magic III.- The Magic of a Number System.- Bit-(Parallelism)2: Getting to the Next Level of Parallelism.- An Algorithmic Analysis of the Honey-Bee Game.- Mapping an Unfriendly Subway System.- Cracking Bank PINs by Playing Mastermind.- Computational Complexity of Two-Dimensional Platform Games.- Christmas Gift Exchange Games.- Return of the Boss Problem: Competing Online against a Non-adaptive Adversary.- Managing Change in the Era of the iPhone.- The Computational Complexity of RaceTrack.- Simple Wriggling Is Hard Unless You Are a Fat Hippo.- The Urinal Problem.- Fighting Censorship with Algorithms.- The Complexity of Flood Filling Games.- The Computational Complexity of the Kakuro Puzzle, Revisited.- Symmetric Monotone Venn Diagrams with Seven Curves.- The Feline Josephus Problem.- Scheduling with Bully Selfish Jobs.- O(1)-Time Unsorting by Prefix-Reversals in a Boustrophedon Linked List.