Thomas Lindner, Jonas Puck
International Business (eBook, ePUB)
Mastering Strategic Challenges in the 21st Century
52,95 €
52,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.03.25
26 °P sammeln
52,95 €
Als Download kaufen
52,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.03.25
26 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
52,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.03.25
Alle Infos zum eBook verschenken
26 °P sammeln
Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Thomas Lindner, Jonas Puck
International Business (eBook, ePUB)
Mastering Strategic Challenges in the 21st Century
- Format: ePub
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Discover a fresh take on International Business with this textbook, which focuses on the key trends of sustainability and digitalisation in today's global business environment.
- Geräte: eReader
- mit Kopierschutz
- eBook Hilfe
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Doing Business in South Asia (eBook, ePUB)40,95 €
- Ravi VenkatesanConquering the Chaos (eBook, ePUB)21,95 €
- Dominik HuellerCurrent Situation of Capital-Flows to Emerging-Markets (eBook, ePUB)15,99 €
- Hamid YeganehGlobal Trends and Transformations in Culture, Business, and Technology (eBook, ePUB)10,95 €
- Ehud MenipazInternational Business (eBook, ePUB)75,95 €
- Julie Anne LeeBusiness & Marketing Across Cultures (eBook, ePUB)51,95 €
- Julie Anne Anne LeeBusiness & Marketing Across Cultures (eBook, ePUB)51,95 €
-
-
-
Discover a fresh take on International Business with this textbook, which focuses on the key trends of sustainability and digitalisation in today's global business environment.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, D ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: SAGE Publications
- Erscheinungstermin: 28. März 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9781036202095
- Artikelnr.: 72258768
- Verlag: SAGE Publications
- Erscheinungstermin: 28. März 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9781036202095
- Artikelnr.: 72258768
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Thomas Lindner is a professor of management with affiliations at Copenhagen Business School, University of Innsbruck, and WU Vienna. Thomas is a co-owner and partner of intior GmbH, which consults SMEs on internationalization and digitalization topics. Thomas is also a co-founder and co-owner of Alia AG, a project company aiming to start the first impact bank in Austria. Thomas holds a BSc in economics and social sciences, a BSc in physics, a MSc and MIM in international management, a PhD in economics and social sciences, and a habilitation for business studies. His research investigates the role of institutions for corporate decision-making, data science and artificial intelligence, and international corporate finance. Thomas' research has appeared in some of the leading journals of business and management, including Academy of Management Journal, The Journal of Finance, Journal of International Business Studies, and Journal of Management Studies.
1. Introduction
2. Understanding the international business environment
3. Formal institutions
4. Informal institutions
5. Supranational institutions and institutional distance
6. Country-level theories of international economic exchange
7. Firm-level internationalization theories and strategies
8. Structure and strategy in the multinational company
9. International finance
10. International marketing
11. International human resource management
12. Global supply chain management
13. Digitalization in International Business
14. Sustainability in International Business
2. Understanding the international business environment
3. Formal institutions
4. Informal institutions
5. Supranational institutions and institutional distance
6. Country-level theories of international economic exchange
7. Firm-level internationalization theories and strategies
8. Structure and strategy in the multinational company
9. International finance
10. International marketing
11. International human resource management
12. Global supply chain management
13. Digitalization in International Business
14. Sustainability in International Business
1. Introduction
2. Understanding the international business environment
3. Formal institutions
4. Informal institutions
5. Supranational institutions and institutional distance
6. Country-level theories of international economic exchange
7. Firm-level internationalization theories and strategies
8. Structure and strategy in the multinational company
9. International finance
10. International marketing
11. International human resource management
12. Global supply chain management
13. Digitalization in International Business
14. Sustainability in International Business
2. Understanding the international business environment
3. Formal institutions
4. Informal institutions
5. Supranational institutions and institutional distance
6. Country-level theories of international economic exchange
7. Firm-level internationalization theories and strategies
8. Structure and strategy in the multinational company
9. International finance
10. International marketing
11. International human resource management
12. Global supply chain management
13. Digitalization in International Business
14. Sustainability in International Business